آخرین اخبار

10. بهمن 1393 - 15:42   |   کد مطلب: 239
معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه 20 میلیارد ریال اعتبار جهت بهسازی و آسفالت جاده دیشموک به قلعه رئیسی و دهدشت در نظر گرفته شد افزود: گازرسانی به دیشموک و چاروسا از اولویت های مهم مسئولان در استان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، پژمان نیک‌اقبالی معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه 20 میلیارد ریال اعتبار جهت بهسازی و آسفالت جاده دیشموک به قله رئیسی  و دهدشت در نظر گرفته شد افزود: گازرسانی به دیشموک و چاروسا از اولویت های مهم مسئولان در استان است.

 

 

 نیک‌اقبالی در حاشیه سرکشی از بخش دیشموک در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت دیشموک در دستور کار مسئولان استانی قرار گرفته است حضور مسئولان در این بخش را آشنایی با مشکلات و چاره‌اندیشی در رفع آن دانست و اظهار کرد: در سرکشی‌های گذشته مصوباتی مقرر شده بود که بیشتر آن‌ها اجرایی شده است.

 

وی ادامه داد: به غیر از احداث دبیرستان شبانه‌روزی که منع کشوری در احداث دارد سایر موارد به نوعی در حال عملی شدن است.

 

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بهسازی و آسفالت جاده قلعه‌رئیسی به دیشموک و دهدشت را از جمله وعده‌های مسئولان در سرکشی به بخش دیشموک عنوان کرد و افزود: 20 میلیارد ریال برای این جاده اعتبار در نظر گرفته شده که قرار است تا پایان تیر ماه در این مسیر هزینه شود.

 

وی اجرایی شدن مصوبه محور سربیشه را یادآور شد و درباره تاکید مسئولان استانی در توجه به شهرداری دیشموک تصریح کرد: سال گذشته ارزش افزوده‌ای که به شهرداری داده شد 300 میلیون تومان بود که این رقم امسال به 574 میلیون تومان افزایش یافت.

 

این مقام مسئول افزود: اعتبار تخصیص یافته استان به شهرداری در سال گذشته 178 میلیون تومان بود که با سرکشی مسئولان و رسیدگی به مشکلات تا الان به 287 میلیون تومان رسیده است.

 

نیک‌اقبالی با اشاره به 20 اولویت عمرانی کهگیلویه و بویراحمد گازرسانی به دیشموک و چاروسا را به لحاظ اهمیت یکی از این اولویت‌ها دانست و خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های مسئولان گازرسانی به این بخش‌ها به زودی آغاز خواهد شد.

 

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حضور مسئولان در مناطق محروم باعث لمس مشکلات می‌شود، افزود: در این سرکشی مشکلات حوزه‌های مختلف با حضور مدیران کل بررسی و مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

 

انتهای پیام : و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک