آخرین اخبار

29. فروردين 1394 - 14:43   |   کد مطلب: 1204
ما دانشجویان به هیچ وجه قصد تخریب و طعنه زدن به جنابعالی و مجموعه تحت امر شما را نداریم؛ اما با ترکیبی که جلسه مذکور داشت، آیا به نظر شما برگزاری این جلسه توهین به افکار عمومی و به نوعی _با عرض پوزش- تحمیق مخاطبان نبود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران؛ انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد در نامه ای به وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص جلسه تیم مذاکره کننده با منتقدان نوشت: برگزاری بسیار ضعیف و غیرقابل قبول این جلسه را با عینک خوش بینی، ناشی از عدم تسلط و آشنایی مدیران و همکاران شما در وزارت خارجه از فضای نخبگانی و رسانه ای مذاکرات هسته ای دانسته و جهت استحضار حضرتعالی و مسئولان مربوطه در وزارتخارجه، اسامی منتقدان واقعی را اعلام می داریم و توقع داریم با برخوردی صادقانه و به دور از سیاسی کاری با تشکیل جلسه فوری، نسبت به این مهم اقدام لازم را بعمل آورید.

 

 در بخشی از این نامه آمده است: ما دانشجویان به هیچ وجه قصد تخریب و طعنه زدن به جنابعالی و مجموعه تحت امر شما را نداریم؛ اما با ترکیبی که جلسه مذکور داشت، آیا به نظر شما برگزاری این جلسه توهین به افکار عمومی و به نوعی _با عرض پوزش- تحمیق مخاطبان نبود. آیا منتقدان اصلی بیانیه و مذاکرات هسته ای، آن افرادی بودند که شما دعوت کردید؟! باید با کمال احترام به شما بگوییم که واقعا خنده دار تر از این نمی شد جلسه ای با منتقدان برگزار کرد!

متن این نامه به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر ظریف

وزیر محترم امور خارجه

با سلام و تحیات

احتراما همانگونه که مستحضرید، یکی از بندهای فرمایشات راهگشای مقام معظم رهبری در 20 فروردین سال جاری در خصوص مذاکرات هسته ای، استماع نقطه نظرات و دیدگاه های منتقدان از سوی مسئولان دولتی و تیم مذاکره کننده بوده است و البته این در حالی است که هم ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر روحانی از زمان انتخابات سال 92 تاکنون بر مسئله تعامل مثبت و سازنده دولت با منتقدان تاکید دارند و هم جنابعالی و سایر اعضاء محترم تیم مذاکره کننده با تعابیر مختلف بر این امر تاکید نموده اند.

 

با این وجود طی هفته گذشته، علیرغم تاکیدات واضح رهبر فرزانه انقلاب برای برگزاری جلسه مشترک منتقدان با تیم مذاکره کننده و همچنین مطالبه عمومی صورت گرفته از سوی اقشار مختلف مردم به ویژه نخبگان کشور در این خصوص، جلسه ای توسط وزارت خارجه با حضور جناب آقای عراقچی و حدود 15 نفر دیگر تحت عنوان جلسه با منتقدان برگزار شد.

 

جناب آقای ظریف

ما دانشجویان به هیچ وجه قصد تخریب و طعنه زدن به جنابعالی و مجموعه تحت امر شما را نداریم؛ اما با ترکیبی که جلسه مذکور داشت، آیا به نظر شما برگزاری این جلسه توهین به افکار عمومی و به نوعی _با عرض پوزش- تحمیق مخاطبان نبود.

 

آیا منتقدان اصلی بیانیه و مذاکرات هسته ای، آن افرادی بودند که شما دعوت کردید؟! باید با کمال احترام به شما بگوییم که واقعا خنده دار تر از این نمی شد جلسه ای با منتقدان برگزار کرد!

 

با عنایت به آنچه گفته شد و ضمن احترام به شرکت کنندگان جلسه مذکور که البته از نظر ما عموما به هیچ وجه منتقد نبودند و باقی افراد نیز منتقدین جدی و اثرگذار نمی باشند، برگزاری بسیار ضعیف و غیرقابل قبول این جلسه را با عینک خوش بینی، ناشی از عدم تسلط و آشنایی مدیران و همکاران شما در وزارت خارجه از فضای نخبگانی و رسانه ای مذاکرات هسته ای دانسته و جهت استحضار حضرتعالی و مسئولان مربوطه در وزارتخارجه، اسامی منتقدان واقعی را به شرح ذیل خدمتتان اعلام می داریم و توقع داریم با برخوردی صادقانه و به دور از سیاسی کاری با تشکیل جلسه فوری، نسبت به این مهم اقدام لازم را بعمل آورید.

 

ضمنا در صورت تمایل، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد آمادگی دارد مقدمات مربوط به دعوت و تشکیل جلسه با افراد ذیل را در هر زمان و هر مکان که مورد نظر جنابعالی است فراهم آورد.

 

دوام توفیقات جنابعالی را از دیدگاه خداوند متعال خواستاریم.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد

اسامی منتقدان اصلی به ترتیب حروف الفبا:

فواد ایزدی
مهرداد بذرپاش
محمد جمشیدی
علیرضا زاکانی
سعید زیباکلام
حسین شریعتمداری
فریدون عباسی
حمید عسگری
صادق کوشکی
منوچهر محمدی
مهدی محمدی
سید محمود نبویان

انتهاي پيام:/و/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک