آخرین اخبار

18. تير 1394 - 12:17   |   کد مطلب: 2375
نماينده مردم شهرستانهاي چهارگانه كهگيلويه و بويراحمد گفت: روز جهاني قدس، روز اتحاد مسلمين جهان است و ما مردم مسلمان و هميشه در صحنه استان كهگيلويه و بويراحمد به‌ويژه شهرستان‌هاي كهگيلويه، بهمئي، چرام و لنده بايد در اين روز حماسي حضوري پرشور از خود نشان دهيم.

حجت‌الاسلام سيدعلي‌محمد بزرگواري ظهر امروز  در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه در ديشموك، اظهار كرد: روز جهاني قدس، روز اتحاد مسلمين جهان است و ما مردم مسلمان و هميشه در صحنه استان كهگيلويه و بويراحمد به ويژه شهرستان‌هاي كهگيلويه، بهمئي، چرام و لنده بايد در اين روز حماسي حضوري پرشور از خود نشان دهيم.

 

وي افزود: با توجه به اين‌كه روز قدس، از نشانه‌ها و يادگارهاي به ياد ماندني حضرت امام خميني(ره) بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران است و عامل وحدت، انسجام  دروني ملت ايران و عامل وحدت همه جهان اسلام به شمار مي‌رود و در واقع فرياد بر عليه ظالم و دفاع از مستضعفين عالم است.

 

نماينده مردم شهرستان‌هاي كهگيلويه وبهمئي، چرام و لنده گفت: اين فرياد ه امروز كه  فريادي است بر عليه ظالم و دفاع از مستضعفين عالم مخصوصا مسلمانان مظلوم فلسطين است كه امروز اين مظلوميت را در لبنان، سوريه، عراق و يمن به عين شاهد هستيم از ناحيه ظالمان مردم مسلمان عرب زبان ظلم مي‌شود.

 

وي خاطرنشان كرد: ما وظيفه داريم در اين راهپيمايي روز جهاني قدس كه هر ساله درآخرين جمعه ماه مبارك رمضان برگزار مي‌شود هرساله پرشورتر از سال گذشته شركت كنيم .

 

وي متذكر شد: مردم عزيز استان كهگيلويه و بويراحمد به ويژه شهرستان‌هاي كهگيلويه، بهمئي، چرام و لنده و همه بخش‌ها و روستاه با شور بيشتري به نداي امام و مقام معظم رهبري لبيك خواهند گفت و در اين راهپيمايي با حضوري پررنگ شركت خواهند كرد.

 

بزرگواري  تصريح كرد: تيتر روزنامه‌هاي داخلي و هم نشريات خارجي  متوجه حضور حماسي ملت ايران است كه بعد از 35 سال مردم چطور به نداي ولي امر مسلمين پاسخ مي‌دهند.

انتهاي پيام:و/آ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک