آخرین اخبار

16. تير 1394 - 13:46   |   کد مطلب: 2346
فرماندار کهگیلویه از مردم شريف، متعهد، متدين و ولايتمدار شهرستان کهگیلویه دعوت كرد که در اين كارزار بزرگ ديني، سياسي حضوري گسترده و باشكوه داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه،علی پوزش فرماندار کهگیلویه صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه مردم شهرستان کهگیلویه را برای حضوری پرشور و باشکوه به راهپیمایی روز قدس فرا خواند و خاطر نشان کرد: همواره حضور مردم در راهپیمایی روز قدس به عنوان نمادی در حمایت و دفاع از مردم مظلوم فلسطین شناخته می شود.

 

علی پوزش با بیان اینکه  حضور مردم در راهپیمایی روز قدس بیانگر اصرار بر حقانیت مردم مظلوم فلسطین و این مکان مقدس است گفت : هر زمان انسجام، وحدت ، یکپارچگی و همدلی مردم وجود داشته نتیجه مطلوبی حاصل شده است.

 

فرماندار کهگیلویه در ادامه با تاكيد بر اهمیت حضور مردم آگاه ایران اسلامی در راهپيمايي يوم ا... قدس آورده است: هرچه حضور مردم ولایتمدار و خداجو در اين راهپيمايي باعظمت تر و باشكوه تر و همراه با وحدت و همبستگي بيشتر باشد دستاوردهاي اين حركت اسلامي و الهي نيز افزون تر و موثرتر خواهد بود.

 

پوزش گفت: آرمان فلسطین بخشی جدایی ناپذیر از سیاستهای نظام جمهوری اسلامی ایران است و امسال نیز با توجه به شرایط حساس منطقه و بین الملل، ملت ایران همدوش باهم و با گرامیداشت یاد شهدای میهن و شهدای آزادی فلسطین، آزادی قدس را فریاد خواهند زد.

 

وی افزود: حمایت از ملت های مظلوم از هر دین و مذهب وظیفه ای انسانی و مبتنی بر آموزه های بلند پیشوایان دین است و لذا باید روز جهانی قدس را همواره بزرگ داشت.

 

فرماندار کهگیلویه به علل برگزاری روز جهانی قدس اشاره کرد و اظهار داشت: بزرگترین دلیل برگزاری روز جهانی قدس عدالت طلبی است و ستمگران جهان باید بدانند ملت های بیداری نیز هستند که در مقابل ظلم و ستم ایستادگی می کنند و حاضر نیستند از کنار جنایت هایی که در پیرامون شان می گذرد بی تفاوت باشند.

 

وی در ادامه با يادآوري اين كه مردم ما با تمامی توان حامی مستضعفان و محرومان دنیا خواهند بود از مردم شريف، متعهد، متدين و ولايتمدار شهرستان کهگیلویه دعوت كرد که در اين كارزار بزرگ ديني، سياسي حضوري گسترده و باشكوه داشته باشند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک