آخرین اخبار

6. بهمن 1394 - 15:47   |   کد مطلب: 4643
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اجرای ناقص طرح نوبت دهی اینترنتی در کلینیک های درمانی استان موجب نارضایتی مردم شده است، تصریح کرد: تا یک ماه آینده باید زیرساخت های رفع این مشکل فراهم شود.

به گزارش كهگيلويه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،در نشست برنامه جامع اصلاح اداری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اجرای ناقص طرح نوبت دهی اینترنتی در کلینیک های درمانی استان موجب نارضایتی مردم شده است، تصریح کرد: تا یک ماه آینده باید زیرساخت های رفع این مشکل فراهم شود.

وی بیان کرد: ظرف یک هفته آینده تمامی دستگاه های اجرایی استان در راستای تحقق دولت الکترونیک، به شبکه دولت متصل می شوند و تمامی دستگاه های اجرایی موظفند در کمترین زمان نسبت به این موضوع اقدام و در صورتی که دستگاهی کوتاهی کند برخورد خواهد شد.

خادمی عنوان کرد: بیش از یکصد روستا تا پایان دهه ی مبارک فجر امسال به شبکه اینترنت متصل می شوند.

مدیر کل فناوری اطلاعات استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با اشاره به اینکه میانگین مصرف اینترنت در این استان کمتر از سه مگابایت است، ابراز داشت: بیش از 77 مجوز دفتر خدمات الکترونیک دولت در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این تعداد بیش از 66 دفتر فعال است.
عباس رسولی افزود: در میان دستگاه های اجرایی استان 15 دستگاه، بخشی از امور خود را که قابلیت واگذاری داشتند به دفاتر خدمات پیش خوان دولت واگذار کردند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک