آخرین اخبار

16. تير 1394 - 13:00   |   کد مطلب: 2339
استاندار کهگیلویه وبویراحمد،گفت: سند راهبردی شناسایی و ساماندهی نخبگان استان بایدبا نگرش علمی تدوین و در آن نقش هر فرد و دستگاه برای ارتباط به یکدیگر مشخص شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، سید موسی خادمی عصر دوشنبه در نشست هم اندیشی نگهداشت نخبگان،چالش ها و راهکارها با بیان اینکه تقویت ارتباط نخبگان با جامعه از ضرورت های توسعه همه جانبه استافزود: راهکارهای ارتباط نخبگان با مردم و بالعکس باید مشخص شود تا از ظرفیت های این قشر فرهیخته به نحو شایسته ای استفاده شود.

 

وی با اشاره به اینکه  بسیاری از موضوعات در کهگیلویه و بویراحمد تنها در حد حرف باقی مانده است و جنبه عملیاتی به خود نگرفته است، اظهار کرد: باید از حرف های سطحی و کلیشه ای گذشت و وارد کارهای عملیاتی و اجرایی شد.

 

خادمی به ظرفیت بالای برخی نخبگان و نبود زیرساخت در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: نگه داشت برخی از نخبگان در استان ظلم به آنهاست  و باید براساس نیازهای استان در حوزه های مختلف برنامه ریزی کرد و به طور طبقه بندی شده سند و بانک نخبگان تدوین و تشکیل داد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برخی معتقدند یاسوج مزکز استان می تواند به قطب دانشگاهی کشور تبدیل شود اما باید سندی راهبری تهیه کرد تا درسطح کلان حرفی برای این گفتن داشته باشیم و به مسئولان ملی ارایه کنیم.

انتهای پیام/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک