آخرین اخبار

13. تير 1394 - 14:30   |   کد مطلب: 2280
امام جمعه کبگیان از اداره‌کل بازرسی کهگیلویه و بویراحمد به دلیل برخورد با استخدام‌های غیرقانونی و پرداخت‌های زیرمیزی قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، امام جمعه قلعه رئیسی گفت: سازمان بازرسی با استخدام‌های غیرقانونی برخورد کند.

 

 

سازمان بازرسی با استخدام‌های غیرقانونی برخورد کند

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.

 

 

صلواتی در خطبه دوم با دعوت به تقوای الهی، ملاک کرامت آدمی را معیار پذیرش اعمال و مرکب راهوار سعادت تقوا دانست.

 

امام جمعه قلعه رئیسی در ابتدای خطبه دوم اشاره به مذاکرات هسته‌ای داشته و تاکید کرد: آنچه که امروز خواسته ملت از دولتمردان است، برنامه‌ریزی در فضای تحریم‌های ظالمانه و استکباری است و مردم پای اقتدار عزت نظام کشورشان مقاومت می‌کنند و با هر شرایطی ایستاده‌اند.

 

صلواتی همچنین از مردم خواست تا روز جمعه آخر ماه رمضان در روز قدس شرکت و اعلام تنفر و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کنند.

وی در پایان با تذکر به چندین نهاد و اداره در استان که اقدام به استخدام غیرقانونی کردند، بیان کرد: چندین اداره و نهاد اقدام به استخدام غیر قانونی و با سفارشات نیروی جدید استخدام کردند که حداقل در این دولت مردم این انتظار را نداشتند، که این نتیجه بکار گرفتن مدیران سفارشی و نالایق و نداشتن تعهد کاری است که این جای تاسف دارد که بسیاری از جوانان با مدرک لیسانس و فوق لیسانس بیکار هستند، ولی عد‌ای با سفارشات استخدام می‌شوند که از سازمان بازرسی خواستار پیگیری این اقدام هستیم.

 

 برخورد با استخدام‌های غیرقانونی و زیرمیزی‌ها

امام جمعه کبگیان از اداره‌کل بازرسی کهگیلویه و بویراحمد به دلیل برخورد با استخدام‌های غیرقانونی و پرداخت‌های زیرمیزی قدردانی کرد.

 

وی در ادامه با اشاره به برخی استخدام‌های غیر قانونی که در کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت با تشکر از اداره‌کل بازرسی این استان گفت: باید از این دستگاه به خاطر برخورد جدی که با استخدام‌های خارج از ضابطه شد قدردانی کنم و همچنین اقدامات خوبی نیز در مقابله و مبارزه با پدیده زشت زیرمیزی انجام داده‌اند.

 

وحدانی‌فر استخدام‌های غیر قانونی را عملی بر خلاف نظر مردم دانست و گفت: کسانی که با این کارها نان فرد مستحقی را می‌برند باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.

 

امام جمعه کبگیان در ادامه اظهارات خود در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کبگیان با اشاره به وضعیت بحرانی آب در استان و تنش آبی که در تعدادی از شهرهای استان به خصوص در چیتاب مرکز کبگیان وجود دارد، تصریح کرد: این تنش آبی در حالی است که برخی از مردم از آب آشامیدنی برای آبیاری باغچه‌ها و مزارع خود استفاده می‌کنند و این کار غیر شرعی است.

 

وی گفت: اما بدتر اینکه در کبگیان پرداخت آب بها به گونه‌ای دیگر است و در پرداخت آن‌ها بعضی‌ها اهمال می‌کنند که باید بدانیم نماز و روزه‌ای که با این آب صورت می‌گیرد مشکل‌دار خواهد بود.

عملکرد خوب بازرسی کهگیلویه و بویراحمد در برخورد با استخدام‌های غیرقانونی

امام جمعه مارگون از عملکرد خوب بازرسی کهگیلویه و بویراحمد در برخورد با استخدام‌های غیرقانونی تشکر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحم‌الله خواجه‌پور امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بعد از دعوت مردم به رعایت تقوای الهی در خطبه نخست در مورد اهمیت روزه در ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: ماه مبارک رمضان فرصت خوبی است برای خودسازی و طلب مغفرت از درگاه خداوند متعال که باید آن را غنیمت شمرد.

 

خواجه‌پور با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: این مذاکرات درس‌ها و عبرت‌های فراوانی در پیش داشته و تیم مذاکره‌کننده با رعایت خطوط قرمز نظام، عزت و استقلال کشور را حفظ کرده است.

 

امام جمعه مارگون در سخنان پایانی خود گفت: با توجه به گلایه‌های مردم و مراجعات مکرر مردم به دفتر امام جمعه و بعد از بررسی و تحقیق به این نتیجه رسیدیم که چندین اداره بدون انجام تشریفات قانونی اقدام به استخدام نیروی جدید کرده‌اند.

امام جمعه مارگون ضمن تقدیر و تشکر از سازمان بازرسی، خواهان برخورد قاطع با متخلفان شد.

خواجه‌پور گفت: با افرادی که در جامعه بی‌عدالتی راه‌اندازی می کنند برخورد شود تا حق کسی ضایع نشود.

 

ضرورت برخورد با استخدام‌های غیرقانونی در کهگیلویه و بویراحمد

امام جمعه لنده با بیان اینکه بیکاری یکی از معضلات اساسی استان کهگیلویه و بویراحمد است، گفت: سازمان بازرسی باید با استخدام‌های بدون تشریفات قانونی برخورد کند.

حجت‌الاسلام کیانی‌اصل در ادامه به وضعیت بیکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود: با توجه به شرایط کنونی بیکاری در سطح استان و شهرستان و کشور هرگونه استخدام خارج از مجرای قانونی باید پیگیری و برخورد شود.

 

وی تأکید کرد: استخدام‌های غیرقانونی اخیر در سطح استان که بدون رعایت تشریفات قانونی انجام شده باید توسط سازمان بازرسی مورد پیگرد قرار گیرد و با عاملان آن برخورد شود چراکه حق بسیاری از جوانان استان پایمال خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام کیانی‌اصل به برنامه‌ریزی برای حضور شورای اداری شهرستان در سطح مساجد شهر و روستای لنده اشاره کرد و گفت: بسیاری از مسئولان از رو در رو شدن با مردم می‌ترسند.

 

وی یادآور شد: ترس مسئولان از انتقادات مردمی، ترس از حضور در میان مردم و عدم پایبندی به قول‌هایی که به مردم داده شد را زیبنده یک مسئول نیست و باید با حضور در کنار مردم و مطرح کردن موانع اجرای وعده‌های خود از مردم عذرخواهی کرد.

 

استخدام‌هاي اخير و بدون فراخوان در كهگيلويه و بويراحمد كاري غيرقانوني و توهين به مردم است

حجت‌الاسلام سيد هدايت محمودي‌اصل امام جمعه ديشموك ظهر امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته با انتقاد از استخدام‌هاي غيرقانوني برخي نهادها در كهگيلويه و بويراحمد، اظهار كرد: اخيراً در استان ما برخي نهادها بدون فراخوان اقدام به جذب نيروي و استخدام افرادي از نزديكان خود كرده‌اند كه اين حركت كاري غيرقانوني و توهين به مردم است.

 

وي افزود: البته سازمان بازرسي ورود كرده، تخلفات براي اين نهاد محرض شد و جا دارد از تيزبيني سازمان بازرسي هم تقدير و تشكر كرد و هم از آنها انتظار داريم كه با چنين نهادهايي برخورد جدي داشته باشد تا شايد ديگر نهادها در آينده سوء استفاده نكنند.

انتهاي پيام:

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک