آخرین اخبار

12. تير 1394 - 14:51   |   کد مطلب: 2270
امام جمعه ديشموك گفت: اخيراً در استان ما برخي نهادها بدون فراخوان اقدام به جذب نيروي و استخدام افرادي از نزديكان خود كرده‌اند كه اين حركت كاري غيرقانوني و توهين به مردم است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت‌الاسلام سيد هدايت محمودي‌اصل امام جمعه ديشموك ظهر امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته با انتقاد از استخدام‌هاي غيرقانوني برخي نهادها در كهگيلويه و بويراحمد، اظهار كرد: اخيراً در استان ما برخي نهادها بدون فراخوان اقدام به جذب نيروي و استخدام افرادي از نزديكان خود كرده‌اند كه اين حركت كاري غيرقانوني و توهين به مردم است.

 

وي افزود: البته سازمان بازرسي ورود كرده، تخلفات براي اين نهاد محرض شد و جا دارد از تيزبيني سازمان بازرسي هم تقدير و تشكر كرد و هم از آنها انتظار داريم كه با چنين نهادهايي برخورد جدي داشته باشد تا شايد ديگر نهادها در آينده سوء استفاده نكنند.

 

وي در ادامه به حمله آمريكا به هواپيماي مسافربري ايران در سال 67 اشاره كرد و گفت: در دوازدهم تیرماه 1367 شمسی برابر با سوم ژوئیه 1988 میلادی، هواپیمای مسافری ایرباس ایران که از بندرعباس عازم دُبی بود، بر فراز آب های خلیج فارس و در نزدیکی جزیره "هنگام" مورد هجوم یگان‌های دریایی متجاوز آمریکایی مستقر در آب‌های خلیج فارس قرار گرفت و سقوط کرد.

 

وي اضافه كرد: این هواپیما که با موشک ناو جنگی وینسنس مورد حمله عمدی نیروهای تجاوزگر و جنایت پیشه شیطان بزرگ قرار گرفت، حامل 298 مسافر و خدمه بود که تمامی آنها اعم از مرد و زن و کودک و نوجوان و کهنسال با وقوع این جنایت فجیع به شهادت رسیدند و  در میان سرنشینان هواپیما، 66 کودک زیر 13 سال، 53 زن و 46 تن تبعه کشورهای خارجی نیز بودند که کشته شدند.

 

 

امام جمعه ديشموك گفت: پس از سقوط این هواپیما، مقامات آمریکایی برای توجیه این جنایت نابخشودنی، دلایل ضد و نقیضی عنوان کردند و کوشیدند این اقدام خصمانه را یک اشتباه قلمداد کنند،  اما با توجه به مجهز بودن کشتی جنگی وینسنس به پیشرفته ترین سیستم های راداری و رایانه ای و همچنین مشخص بودن نوع هواپیمای در حال پرواز، مسلم شد که احتمال اشتباه وجود نداشته و این اقدام، کاملاً خصمانه بوده است

 

وي خاطرنشان كرد: این جنایت نیز در کنار جنایات بی شمار دولت آمریکا، در پرونده سیاه استکبار جهانی ثبت شد و لکه ننگ دیگری بر تارک آن جنایت پیشگان نقش بست و اين حادثه مثل لكه سياه و زشت در پيشاني آمريكا حك شده و نه از ذهن آنها و نه از ذهن مردم كشور ايران پاك نمي‌شود.

 

وي بيان كرد:آگاه شدن از اين جنايات آمريكا براي جوانان ما از اين جهت اين كه دشمني  استكبار  را با كشور و ملت ما بدانند، حائز اهميت است.

 

وي در ادامه به بحث مذاكرات هسته‌اي اشاره كرد و اظهار داشت: خطوط قرمز در مذاكرات شفاف اعلام شد و تيم مذاكره كننده هسته‌اي ما كه صفات بارزي مانند امين و توانا بودن را از سوي مقام معظم رهبري دريافت كرد، دقت كند كه آمريكا و شركايش هر برنامه‌اي داشتند و اجرا كردند، هدفشان نابودي كشور ما بوده كه الحمدالله همه اين حربه‌ها و افكار پليد آنها با شكست مواجع شد.

 

 

امام جمعه ديشموك با بيان اينكه، آمريكا هيچ راهي جزء مذاكره با ايران ندارد و چاره‌اي جزء قبول حق هسته‌اي كشور ما هم نخواهد داشت، تصريح كرد: اينكه مدام مي‌گويند گزينه‌هاي نظامي  ما روي ميز است لاف گزاف و بي‌اساس بوده و خواهد بود.

 

خطيب نماز جمعه ديشموك گفت: همه مسئولان ارشد نظام و مردم خواهان توافق خوب و متناسب با آبرو و عظمت كشور ايران هستند.

 

وي با بيان اينكه، مقام معظم رهبري فرمود: آژانس عادل نيست و براي ما هم قابل اعتماد نخواهد بود ولي پنج شنبه شاهد سفر مدير آژانس به كشورمان بوديم ، خاطرنشان كرد: اميدواريم سفر وي آغازگر خرابكاري‌ها و جاسوسي‌هاي ديگري در كشور ما نباشد.

 

وي متذكر شد: اگر آنها يك لحظه هم بدانند كه خواهد توانست ايران را سكشت بدهند، مطمئن باشيد ثانيه‌اي درنگ نخواهند كرد ولي آنها مي‌دانند كه چنيني تواني را براي مقابله با كشور ما ندارند زيرا كشور ما در عرصه نظامي جزء قدرتهاي برتر كشورها است.

 

محمودي‌اصل گفت: ستاد اقتصاد مقاومتي دركشور ما فعال است و مسير پيشرفت اقتصادي ما  نه بر اساس توافق بلكه بر اساس اقتصاد مقاومتي بسته شد .

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک