آخرین اخبار

11. تير 1394 - 9:01   |   کد مطلب: 2253
هر36 ساعت، یک بیمار اختلال روانی به دست پلیس آمریکا به قتل می رسد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه به نقل از خبرنگار بین الملل شبکه اطلاع رسانی راه دانا آمار بیماران اختلال روانی که به دست پلیس آمریکا به قتل رسیده‌اند نشان می دهدکه پلیس آمریکا در زمینه برخورد با چنین افرادی آموزش لازم را ندیده است.

 

به نوشته واشنگتن پست، بررسی منابع خبری نشان می دهد که 461 نفر در نیمه نخست سال جاری میلادی توسط پلیس به قتل رسیده اند که یک چهارم این افراد، 123 تن، بیمار روانی و از سربازان کهنه کار ارتش بوده اند.

 

بسیاری از این سربازان به دلیل خدمت در نیروی نظامی مبتلا به استرس و اضطراب پس از سانحه بودند که در 45 مورد، خانواده قربانی برای کمک رسانی به فرد بیمار با پلیس تماس گرفته است و این درخواست در نهایت به مرگ بیمار منجر شده است.

 

در اوایل سال جاری سایت کامن دریمز به نقل از یکی از شاهدان در مورد شلیک به سمت یک فرد بی خانمان و بیمار روانی در لس انجلس که پس از گذران دوره طولانی درمان در چادر زندگی می کرد، نوشت:« این مرد هرگز تهدید محسوب نمی شد، افسرانی که در محل بودند می توانستند به خوبی وی را کنترل کنند».

 

واشنگتن پست گزارش داد، روسای سابق و فعلی پلیس به آموزش های ناکافی یا نامناسب پلیس و همچنین «کاهش بودجه شدید برای خدمات روانپزشکی» به عنوان دلایل این برخورد های مرگبار اشاره کردند.

 

همچنین مدیر اجرائی انجمن تحقیقات پلیس، چاک وکسلر در مصاحبه با واشنگتن پست گفت: «پلیس آمریکا باید در برخورد با بیماران روانی تجدید نظر کند. آموزش های نیروی پلیس باید تغییر کند».

 

پلیس آمریکا طی سال های گذشته با استفاده از حمایت های کلی آمریکا دست به اقدامات خشونت بار دیگری اعم از کشتار سیاهپوستان، برخورد فیزیکی شدید با مردم و ... زده است.

انتهای پیام/ج

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک