آخرین اخبار

8. تير 1394 - 15:17   |   کد مطلب: 2212
دادستان کهگیلویه گفت: مقایسه ورودی پرونده های امسال به دادسرا نسبت به سال قبل نشان از کاهش جرم در شهرستان کهگیلویه برای اولین بار است.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، مجید کرمی دادستان کهگیلویه در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضاییه، اظهار داشت: بر اساس اصل ۱۵۶ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران رسیدگی و صدور حکم در تظلمات، تعدیات و شکایات از وظایف قوه قضاییه است.

 

دادستان کهگیلویه با اشاره به حرکت رو به جلو و عملکرد مثبت این دستگاه در شهرستان، افزود: دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه از هفته قوه قضاییه پارسال تا کنون ۱۲ هزار و ۹۶۱ فقره پرونده ورودی  و تعداد ۱۳ هزار و ۴۸۴ فقره پرونده خروجی که ۵۲۳ فقره پرونده عملکرد مثبت داشته است.

 

وی با بیان اینکه وقوع جرم در کهگیلویه ۴ درصد کاهش داشته، بیان کرد: از هفته قوه قضاییه سال ۹۲ تا ۹۳ تعداد ۱۳ هزار و ۴۷۴ فقره پرونده ورودی و از هفته قوه قضاییه ۹۳ تا کنون تعداد ۱۲ هزار و ۹۶۱ فقره پرونده ورودی به دادسرای شهرستان کهگیلویه داشتیم که نشان از کاهش جرم برای اولین بار است.

 

کرمی تصریح کرد:نظارت برقانون که در حوزه سازمان بازرسی و دیوان عالی کشور است، احیای حقوق عامه در سطح کلان و همچنین کشف جرم، تعقیب، مجازات مجرمین و اجرای حدود از جمله وظایف دستگاه قضایی است.

 

دادستان کهگیلویه با مثبت ارزیابی کردن عملکرد اجرای احکام کیفری شهرستان کهگیلویه، بیان کرد: از هفته قضایی پارسال تا کنون یک هزار و ۶۸۹ فقره پرونده محکومیت قطعی وارد اجرای احکام کیفری شهرستان شده و تعداد دو هزار و ۲۰۳ فقره پرونده خروجی داشته که در مجموع ۵۱۴ فقره پرونده عملکرد مثبت داشته است و از لحاظ آماراجرای احکام کیفری شهرستان مقام اول را در استان کسب کرد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک