آخرین اخبار

7. بهمن 1393 - 22:39   |   کد مطلب: 219
فرماندار کهگیلویه گفت: 31 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 77 میلیارد ریال دهه فجر در شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، نشست خبری کرامت کریمی فرماندار شهرستان به مناسبت دهه فجر عصر امروز با حضور اصحاب رسانه در سالن کنفرانس فرمانداری دهدشت برگزار شد.

 

کرامت کریمی در این نشست با اشاره به نقش رسانه به عنوان نظام نظارتی، حمایتی و هدایتی برای توسعه شهرستان اظهار کرد: رسانه به عنوان حلقه واسطه بین حوزه تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی به عنوان نگاه مدیریتی و خواسته‌ها و چگونگی حل این خواسته‌ها در حوزه مردم نقش بی‌بدیلی دارد.

 

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه رسانه در جوامع توسعه یافته نقش خود را به خوبی ایفا کرده است، افزود: در چنین جوامعی رسانه در شناخت مشکلات مردم، چگونگی حل مشکلات و رسیدن حوزه مدیریتی به نگاه توسعه‌یافتگی برای این روند نقش خوبی ایفا کرده است.

 

کریمی استقلال حوزه رسانه را امر مهم خواند و با بیان اینکه رسانه موفق استقلال خود را در بعد نظارتی و حمایتی دارد، تسلط بر حوزه کاری مدیریت را دومین وظیفه رسانه عنوان و با بیان اینکه اطلاع‌رسانی، به‌روزرسانی و حرکت به سوی نگاه توسعه‌یافتگی را انجام می‌دهد عملکرد رسانه کهگیلویه را از چنین دیدگاهی مطلوب خواند و گفت: خبرنگاران شهرستان در حوزه‌های مختلف به خوبی وارد شده و با اطلاع‌رسانی به موقع اخبار و رویدادها و انتقال مشکلات به مسئولان عملکرد قابل قبولی از خود دارند.

 

این مسئول با اشاره به فرارسیدن دهه فجر از اجرای برنامه‌های ویژه گرامیداشت این ایام در شهرستان خبر داد و تصریح کرد:پروژه‌هایی نیز با حضور استاندار افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

 

کریمی سهم کهگیلویه از پروژه‌های دهه فجر در استان را 31 پروژه عمرانی با اعتبار 77 میلیارد و 373 میلیون ریال عنوان و خاطرنشان کرد: از مجموع پروژه‌‌ها 25 پروژه با اعتباری بالغ بر 54 میلیارد ریال افتتاح و سه پروژه اقتصادی با اعتبار 29 میلیارد ریالی کلنگ‌زنی می‌شود.

 

انتهای پیام: و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک