آخرین اخبار

19. دى 1393 - 16:22   |   کد مطلب: 80
امام جمعه دیشموک گفت: هفته وحدت فرصت مناسبی برای همدلی مسلمانان است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه،حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی‌اصل ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دیشموک، ضمن تبریک هفته وحدت، میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: خداوند می‌فرماید؛ ای پیغمبر اگر تو نبودی هستی را خلق نمی‌کردم.

 

وی به ویژگی‌های امام جعفر صادق (ع) اشاره کرد و افزود: امام صادق(ع) گسترش دهنده مذهب شیعه و تربیت کننده بیش از 4000 شاگرد بود.

 

امام جمعه دیشموک ادامه داد: مهربانی و دلسوزی‌های پیامبر(ص) باعث شد که مردم رو به سوی او بیاورند و او را به عنوان پیامبر خود بپذیرند.

.

محمودی‌اصل با بیان این که مشکل اصلی مسلمانان تفرقه است، گفت: اگر مسلمانان به قرآن و پیامبر معتقد باشند هرگز تحت تاثیر حکومت‌های شرق و غرب قرار نخواهند گرفت.

 

خطیب نماز جمعه دیشموک تصریح کرد: هفته وحدت فرصت مناسبی برای همه مسلمانان جهان است که همدلی خود را به همه نشان دهند.

 

وی در ادامه گفت: قیام 19 دی مردم قم، مبارزه با حکومت ظالم پهلوی و در واقع یکی از مهم‌ترین حوادث تاریخی کشور ما بود.

این مسئول بیان کرد: با وجود آغاز نهضت امام خمینی (ره) در آن زمان، حکومت پهلوی با کشتار وحشیانه خود قیام 19 دی را به وجود آورد، بدون شک یکی از مقاطع سیاسی کشور ما حادثه 19 دی‌ماه است که مقدمه‌ای برای پیروزی انقلاب اسلامی بود.

 

خطیب نماز جمعه دیشموک به دیدار مردم قم با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند: کشور ما پیشرفت‌های زیادی داشت هر چند خواسته‌های اسلامی، عدالت ‌اجتماعی هنوز هم به صورت کامل محقق نشد ولی مسئولان نگاهشان به بیگانه نباشد و نباید به آمریکا اعتماد کرد.

 

محمودی‌اصل در پایان به دیگر مناسبت 19 سالروز عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه پرداخت و گفت: 19 دی‌ماه سالروز عملیات کربلای 5 در شلمچه است که با رمز یا زهرا اتفاق افتاد و از سرسخت‌ترین عملیات رزمندگان اسلام بود.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک