آخرین اخبار

4. تير 1394 - 16:37   |   کد مطلب: 2147
شهید حسینی در بخشی از وصیتنامه خود آورده است: شما امت مسلمان كه بعد از شش سال جنگ در برابر تجاوزات وظلم هاي استكبار جهاني همچنان مقاوم و استوار در برابر آنها ايستاده ايد و لحظه اي از كمك به جبهه ي جنگ غافل نشديد از شما مي خواهم كه امام را تنها نگذاريد.

شهید علی سینا حسینی متولد منطقه تل زالی واقع در شهرستان بویراحمد است. در زیر بخشی از وصیتنامه این شهید گرانقدر را می خوانید.

با درود بر گلگون كفنان شهيد و با سلام به خميني بزرگ و رهبر كبير انقلاب اسلامي و درود بر خانواده هاي معظم شهداي امت مسلمان سخن خود را شروع مي كنم.

 

پدر و مادر عزيزم اميدوارم كه خداوند شما را در پناه خودش حفظ كند و هميشه در زندگي موفق باشيد اميدوارم كه هميشه مرا ببخشيد كه تاكنون نتوانستم محبت هاي شما را حداقل با انجام كارهاي كوچك جبران كنم هر چند جبران محبت هاي شما امري است محال ولي در حد خيلي كم كه هم نتوانستم به شما خدمت كنم.

 

اميدوارم كه مرا حلال كنيد. پدر و مادر عزيزم مي دانم كه از اول زندگي تاكنون خيلي شما را اذيت كردم و در عوض خوبي شما از روي ناداني و جهالت درحق شما بدي كرده ام و شما را بسيار آزردم. در اين لحظات آخر از شما طلب بخشش مي كنم از خواهران و برادران عزيزم طلب حلاليت دارم زيرا كه آنان را بسيار آزردم ،از خانواده هاي عمو ، دايي ،عمه ها و همه آشنايان كه بدي هاي زيادي از من ديده اند و نتوانستم در حق آنها خوبي كنم نيز طلب عفو دارم.

 

چند كلمه نيز با امت مسلمان سخن دارم .شما امت مسلمان كه بعد از شش سال جنگ در برابر تجاوزات وظلم هاي استكبار جهاني همچنان مقاوم و استوار در برابر آنها ايستاده ايد و لحظه اي از كمك به جبهه ي جنگ غافل نشديد از شما مي خواهم كه امام را تنها نگذاريد اين مبارز خستگي ناپذير را همچنان تنها نگذاريد در خط او حركت كنيد كه سعادت و امنيت شما در اين راه است و هيچ انديشه و طرز تفكري جز خط اسلام نمي تواند خوشبختي شما را فراهم كند شما مرداني هستيد كه در برابر استكبار ايستاده ايد و رنجهاي بسياري را تحمل كرده ايد و جوانهاي خود را در اين راه ازدست داده ايد بدانيد كه شما پيروزيد و پيروزي نهايي نزديك است . بدانيد كه پيروزي اسلام عزت شماست و خداي ناكرده شكست در جنگ سرشكستگي و ذلت و سرشكستگي شماست.

 

تا آنجا كه در توان داريد به جبهه ها كمك كنيد كه اسلام نيازمند كمك است .اسلام در برابر دنياي كفر واستكبار تنهاست آنرا ياري دهيد واميدوارم كه بتوانيد رضاي خداوند بزرگ را بدست آوريد و راه شهيداني همچون كاووسي –سهراب و ساير دوستان را ادامه داده باشيم.

انتهای پیام/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک