آخرین اخبار

1. تير 1394 - 16:44   |   کد مطلب: 2087
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: برپایی نمایشگاهای علوم قرآنی در جامعه فرصت مناسبی برای بهره مندی آحاد مردم از اندیشه و مفاهیم قرآنی است و هدف از برپایی نمایشگاه ها نباید تنها خرید کتاب باشد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، سیدموسی خادمی صبح امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه علوم قرآنی مرکز کهگیلویه و بویراحمد با تبریک ماه پر خیر برکت ماه رمضان به  برگزاری نمایشگاه قرآنی در مرکز استان اشاره کرد و افزود: افتتاح این نمایشگاه با این مضامین کار خوب و پسندیده‌ای است که باید  آن را در جامعه ارتقا بخشید.

 

وی برپایی این نمایشگاه را کار بسیار پسندیده ای در ترویج اندیشه های کتاب آسمانی قرآن در جامعه دانست و افزود: امیدواریم بتوانیم در سال‌های آینده نمایشگاه پربارتر و بهتری را نسبت به خواست شهروندان در شهرستانهای استان برگزار کنیم.

 

استاندار در ادامه با بیان اینکه برپایی نمایشگاه علوم قرآنی و عترت با ظرفیت‌های استان فاصله زیادی دارد و باید سعی شود این گونه نمایشگاه ها با مضامین خوبی که دارند با گستردگی و تنوع بیشتری در استان برگزار شود، گفت:برپایی این گونه نمایشگاه ها با این مضامین باید به گونه ای باشد که مردم با استقبال بیشتری از آن دیدن کنند.

 

خادمی برپایی نمایشگاهای علوم قرآنی در جامعه را فرصت مناسبی برای بهره مندی آحاد مردم از اندیشه و مفاهیم قرانی دانست و ابراز کرد: هدف از برپایی و بازید شهروندان ای از این نمایشگاهها نباید فقط محصور به خرید کتاب از آن باشد بلکه باید آشنایی هرچه بهتر و بیشتر مردم با اندیشه های قرآن را در بر داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه امروز باید مفاهیم و ارزشهای کتاب آسمانی قرآن در جامعه گسترش پیداکند ،تصریح کرد: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای برگزاری نمایشگاه علوم قرآنی در استان است و مسئولان باید از این ماه پر فضلیت بهترین بهره را برای ترویج مفاهیم و اندیشه های این کتاب آسمانی داشته باشند.

 

استاندار برپایی نمایشگاه در اماکن آموزشی از جمله دانشگاه ها بواسطه داشتن جمعیت بالای دانشجو در استان را یکی از مهمترین راههای ترویج مفاهیم قرآنی در جامعه دانست و گفت:برپایی چنین نمایشگاه هایی در بدنه علمی استان می تواند سرانه مطالعه استان را گسترش دهد.

 

خادمی با تقدیر وتشکراز دست اندرکاران برپایی این نمایشگاه در مرکزاستان گفت: برپایی نمایشگاههای علوم قرآنی در استان می تواند جامعه و جوانان را از هرگونه آسیب و مسائل اجتماعی مصون بدارد.

 

منبع: بویرخبر

انتهای پیام/ر/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک