آخرین اخبار

1. تير 1394 - 13:40   |   کد مطلب: 2069
بزرگداشت حماسه «پد خندق» به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این استان برگزار می‌شود.

 گزارش پایگاه خبری تحلیلی كهگيلويه، جلسه کمیته‌های اجرایی سالروز حماسه پد خندق با حضور مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، معاونین و مسئول کمیته‌های اجرایی در خصوص چگونگی برگزاری مراسم حماسه پد خندق برگزار شد.

دهبانی‌پور در این نشست با گرامی‌داشت یاد و خاطره این حماسه تاریخی اظهار کرد: تاریخ هر مرز و بومی دارای نقاط برجسته‌ای است که دارای ارزش‌های خاصی برای آن منطقه خواهد بود.

این مسئول افزود: استان ما نیز در هشت سال دفاع مقدس خاطرات زیادی را برای انتقال به نسل‌های بعدی به یادگار گذاشته است.

 وی گفت: وقتی پای سخن راویان دفاع مقدس بنشینیم، خواهیم دید که آنها روایت‌های زیادی از دلاورمردی‌های رزمندگان استان در این حماسه هشت‌ساله دارند. 

مدیرکل ارشاد اسلامی استان بیان کرد: پد خندق یکی از حماسه‌های رزمندگان استان است که نقطه عطفی در تارخ هشت سال دفاع مقدس استان بوده و نماد ارزشمندی برای استان است.

دهبانی‌پور گفت: به پاس این حماسه بزرگ مراسمی با عنوان بزرگداشت سالروز حماسه پد خندق در 4 تیرماه با حضور 76 نفر آزاده سرافراز و خانواده‌های شهدای پد خندق در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

این مسئول به برنامه‌های مراسم یاد شده اشاره کرد و گفت: اجرای تئاتر در حوزه دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه عکس و .... در این مراسم برای حاضرین به نمایش گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: صبح زاگرس

دیدگاه‌ها

یاد برادران شهیدطلاوری و پرگانی و کریمی وارم وانصاری،نویدی وهمه شهدای پد خندق گرامی را گرامی میداریم.
یاد همه شهدای پد خندق بلخصوص برادران شهیدطلاوری و پرگانی و کریمی وارم وانصاری،نویدی و گرامی را گرامی میداریم.شادی روح امام وشهدا فاتحه وصلوات

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک