آخرین اخبار

31. خرداد 1394 - 8:56   |   کد مطلب: 2055
معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
دولت در برگزاری انتخابات بی طرف خواهد بود
معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمدگفت: نشست ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با هدف فراهم کردن بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه و با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و رییس ستاد انتخابات این استان با بیان اینکه دولت در برگزاری انتخابات کاملا بی طرفانه عمل می کند، گفت: دولت یازدهم در زمینه برگزاری انتخابات پیش رو هیچگونه وابستگی حزبی، جناحی و یا قومی نخواهد داشت بلکه باتمام توان از رای مردم امانتداری خواهد کرد.



فتاح محمدی در نشست ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از مهمترین رویکردهای دولت تدبیر و امید و اساس کار آن در برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی عمل به قانون، مشارکت حداکثری مردم و صیانت از آرای آنان است.



وی بیان کرد: نشست ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با هدف فراهم کردن بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه و با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم برگزار شد.



محمدی اظهار کرد: کمیته ای زیرنظر ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد برای نیازسنجی و شناسایی مشکلات تشکیل و فعال شود تا با بازدید میدانی از حوزه های انتخابیه استان در فرمانداری ها و بخشداری ها موارد را جمع بندی و برای رفع نواقص و گرفتن تصمیم مناسب به ستاد استان ارایه دهد.



وی عنوان کرد: با برگزاری نشست های خبری و مطبوعاتی در کهگیلویه و بویراحمد در راستای تنویر افکار عمومی اقدامات لازم انجام تا زمینه برای اعتماد عمومی و مشارکت حداکثری مردم این استان در انتخابات پیش رو فراهم شود.



محمدی ابراز داشت: رای مردم به فرموده مقام معظم رهبری حق الناس محسوب شده و تمام دست اندرکاران و متولیان برگزاری انتخابات موظفند از حقوق مردم با کمال امانتداری صیانت کرده و آن را به سرانجام برسانند.



وی خواستار نیازسنجی در حوزه سخت افزار و نرم افزار کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری هر چه مطلوبتر انتخابات پیش رو در این استان شد. 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک