آخرین اخبار

26. خرداد 1394 - 18:55   |   کد مطلب: 1946
امام جمعه قلعه‌رئیسی:
راه مهمترین مشکل چاروسا است
امام جمعه قلعه‌رئیسی گفت: راه مهمترین مشکل چاروسا است.
راه مهمترین مشکل چاروسا است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه،حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در جمع کاروان همدلی و همزبانی در چاروسا با بیان اینکه بخش چاروسا دارای پتانسیل‌های بسیار زیادی است، اظهار کرد: بخش چاروسا به محوریت شهر قلعه‌رئیسی از حیث وسعت، بُعد جغرافیایی و جمعیت‌شناسی، افزایش تعداد تحصیلکردگان دانشگاهی و کسب رتبه‌های ممتاز کنکور و سطح بالای فرهنگی از ظرفیت‌های خاصی برخوردار است.

 

امام جمعه قلعه‌رئیسی تصریح کرد: ولایت‌‌‌‌مداری و ایمان از دیگر پتانسیل‌های مردم چاروسا است که مسئولین باید به این امر مهم توجه داشته باشند.

 

وی افزود: با همه خدماتی که نظام جمهوری اسلامی تاکنون در این منطقه و سایر مناطق محروم استان داشته اما هنوز کمبودهایی در حوزه‌های مختلف احساس می‌شود.

 

امام جمعه قلعه‌رئیسی گفت: یکی از مشکلات مهم و اصلی و شاید مهم‌ترین مانع بر سر راه توسعه این منطقه، وضعیت نامطلوب راه‌های مواصلاتی است که همچنان موجب شده در تنگنا قرار داشته باشیم.

 

صلواتی یادآور شد: مشکل گازرسانی از دیگر مشکلات چاروسا است که امیدواریم با تلاش‌های استاندار و مدیران محترم استانی این مشکل هم با توجه به قول مسئولین هرچه سریع‌تر برطرف شود.

فارس

دیدگاه‌ها

حاج آقا : حاج کریمی میتوانست راه را درست کند خودش هم پیگیر بود و می توانست ...... حالا بشین تا راه درست بشه

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک