آخرین اخبار

23. فروردين 1394 - 21:19   |   کد مطلب: 1133
امروز مسابقات قرآن و نماز مرحله شهرستاني با شركت 200 دانش آموز دختر و پسر مقطع ابتدايي در محل نمازخانه اداره آموزش و پرورش ديشموك برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، عصرامروز مسابقات قرآن و نماز مرحله شهرستاني با شركت 200 دانش آموز دختر و پسر مقطع ابتدايي در محل نمازخانه اداره آموزش و پرورش ديشموك برگزار شد.

 

سيد جابر ردكا معاون پرورشي اداره آموزش و پرورش ديشموك در گفتگو با خبرنگار اين پايگاه اظهار كرد: اين مسابقات در چهار رشته احكام، قرائت، حفظ و اذان از امروز شروع شده و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.

 

وي افزود:هدف از برگزاري اين مسابقات ترويج قرآن و آشنايي بيشتر دانش‌آموزان مقطع ابتدايي با رشته‌هاي مختلف فرهنگي مذهبي قرآن به‌خصوص در رشته‌هاي ذكر شده است.

 

معاون پرورشي اداره آموزش و پرورش ديشموك، ايجاد فضاي رقابت بين دانش‌آموزان و تشويق آنان به مسائل قراني و مذهبي را يكي ديگر از اهداف برگزاري اين دوره از مسابقات فرهنگي هنري، قران و نماز عنوان كرد.

 

وي تصريح كرد:  در مقطع ابتدايي مسابقات در مرحله‌ي شهرستاني هستند و مرحله استاني و كشوري ندارند، لذا نفرات برتر هر رشته و پايه تحصيلي مورد تشويق قرار خواهند گرفت.

 

انتهاي پيام :و/آ

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک