آخرین اخبار

14. خرداد 1394 - 18:16   |   کد مطلب: 1747
عضو جامعه روحانیت مبارز تهران با بیان این که برخی ها با امام و انقلاب دوستی خاله خرسه دارند تصریح کرد:اگر همه کسانی که دم از طرفداری امام می زنند حرف امام را گوش می کردند زندان های ما پر از دزد نبود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت الاسلام جعفر شجونی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) که در مسجد صاحب الزمان شهر یاسوج برگزار شده بود، بابیان این که بالاترین عبادات انتظار فرج است اظهار کرد:در دنیا انسان های ضعیف را تحویل نمی گیرند و خدداوند کمر این قانون را شکست و آیه 5 سوره قصص را نازل کرد.

 

وی افزود:امام خمینی (ره) فرمودند انقلاب متعلق به همه پابرهنه ها است  و انقلاب باید روی دوش غیرتمندان سنگینی کند.

 

شجونی با بیان این که برخی ها با امام و انقلاب دوستی خاله خرسه دارند تصریح کرد:اگر همه کسانی که دم از طرفداری امام می زنند و حرف امام را گوش  می کردند زندان های ما پر از دزد نبود.

 

وی تأکید کرد:امام غیر از زرق و برقی است که خیلی ها دارند،و برخی ها محبت نابخردانه دارند.

 

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران با بیان ین که در نظام جمهوری اسلامی ایران داوری انتخابات به عهده شورای نگهبان است گفت:دو تا آدم عوضی باعث غصه رهبر شدند یکی موسوی دیوانه و دیگری کروبی نادان بودند.

 

وی با اشاره به اختلاس های مهدی هاشمی خاطر نشان کرد: چرا در رسانه های می گویند م. ه بگویید مهدی هاشمی،به خاطر ارزش و احترامی که برای آنان قائل هستند اما مگر آنان احترامی برای ملت قائل شدند.

 

شجونی یادآور شد:بعضی ها از دولت اصلاحات یا همان اصلاح طلبان  بصریت ندارند.

 

وی ابراز داشت:برخی از هم لباس های ما بصیرت ندارند و الان هم به کمک رهبری نمی آیند.

 

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران اظهار داشت: اگر ما در مقابل آمریکا و دنیای استکبار ایستادگی نکنیم،آمریکا ما را کال کال می خورد.

 

وی با بیان این که امام با زرق و برق،طلا و سکه بهار آزادی شناخته نمی شود تأکید کرد:همانطوری که واجب است نماز بخوانیم،واجب است ولایت فقیه را بشناسیم.

انتهای پیام/ ز.ح

مبع: صبح زاگرس

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک