آخرین اخبار

3. خرداد 1394 - 13:56   |   کد مطلب: 1566
مسئول سازمان تبليغات اسلامي ديشموك
سوم خرداد نقطه عطفي در تاريخ انقلاب اسلامي است+تصاوير
مسئول سازمان تبليغات اسلامي ديشموك گفت: سوم خرداد نقطه عطفي در تاريخ انقلاب اسلامي است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت‌الاسلام سیدغلام‌حسن درسته مسئول سازمان تبليغات اسلامي ديشموك در آئين غبارروبي گلزار مطهر شهداي شهر ديشموك با بيان اينكه، سوم خرداد نقطه عطفي در تاريخ انقلاب اسلامي است، تصريح كرد: اين روز یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام است.

وی افزود: صحنه‌های زیبایی از حماسه حضور دلاوران در تاریخ جنگ و انقلاب شکل گرفته است، در میان رزمندگان دلیر و شهیدان کهگیلویه و بویراحمد همه گروه‌های سنی وجود داشتند از جوانان رشید و سلحشور عشایر گرفته تا نوجوانان کم‌سن و سال و پیران روشن‌ضمیر و عارفی همچون شهید عزیز دبستان، اینان با هر فراخوانی آماده حضور بودند.

مسئول سازمان تبلیغات اسلامی دیشموک تصریح کرد: سوم خرداد یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام است و باید از فرصت این ایام در جهت تبیین اندیشه‌های عالی امام راحل و اهداف انقلاب بهره گیریم.

وي، همچنین با گرامیداشت عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر در سوم خرداد تأکید کرد: رشادت‌های رزمندگان در دفاع از خرمشهر و در طول دوران هشت سال دفاع مقدس باید بیشتر تبیین شود.

وی این روز را یادآور دلاور‌مردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان ارتش اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان، خمینی کبیر(ره) دانست که در این باره فرموده است: خرمشهر را خدا آزاد کرد.


 

این مسئول بیان کرد: روز آزادی خرمشهر، روز یادآور فتح فاتحان بر بلندترین و ناممکن‌ترین فرازهاست و روزی است که سپاه دشمن در مقابل ایمان زمینیان آسمانی تبار به زانو درآمد و دست خدا قفل‌گشای درهای بسته شد.

درسته متذکر شد: بازخوانی و ترسیم رخداد سرنوشت‌ساز و سترگ فتح خرمشهر برای نسل‌های امروز انقلاب و آینده‌سازان واقعی این سرزمین، حماسه‌آفرینی‌ها و رشادت‌های فرزندان قرآن و ولایت در آن قطعه درخشان تاریخی را برای همیشه، جاودانه و الهام‌بخش رویارویی با بیگانگان و دشمنان انقلاب، نظام و میهن اسلامی خواهد کرد.

 

انتهاي پيام: و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک