آخرین اخبار

16. آبان 1394 - 19:55   |   کد مطلب: 3831
مردم شهرستان کهگیلویه همچنان "سیگنال وجود ندارد" را بر صفحه تلویزیون تماشا می کنند
قطعی شبکه های دیجیتال کهگیلویه سریالی دنباله دار
شبکه های دیجیتال تلویزیون شهرستان کهگیلویه با ظاهر شدن کوچکترین لکه ابر، وزش باد و بارش باران به طور اتوماتیک قطع و پیام نام آشنای " سیگنال وجود ندارد" را بر صفحه تلویزیون نمایش حک می کنند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، از روزی که فرستنده دیجیتال جای آنالوگ را گرفت هر روز صدای اعتراض و نارضایتی مردک کهگیلویه بیشتر می شود.

 

قطعی شبکه های دیجیتال در شهرستان کهگیلویه رفته رفته به یک معضل تبدیل شده به نحوی که  مردم شهرها و بخش های مختلف این شهرستان از این موضوع به شدت گلایه دارند.

 

 

با فرارسیدن فصل های بارانی و به تبع آن تغییرات آب و هوایی، مردم شهرستان کهگیلویه برای تماشای یک برنامه تلویزیونی باید همواره از  پیش بینی های هواشناسی باخبر باشند. 

 

قهر باران با دیجیتال مشکل همیشگی تلویزیون‌های این شهرستان است و به محض نزول رحمت الهی دیگر صفحه تلویزیون تصویری را به نمایش می‌گذارد؛ « سیگنال موجود نمی‌باشد» تنها یادگار سیستم دیجیتال با آغاز بارندگی است.

 

قطع مداوم سیستم دیجیتال به محض بارندگی باعث شده است به رغم خوشحالی مردم از نزول باران «این نعمت الهی » شهروندان« هوای آفتابی‌ام آرزوست» را در دل زمزمه کنند.

 

 

این روزها شبکه های دیجیتال شهرستان کهگیلویه مثل اینکه به یک حسگر فوق حساس وصل شده باشند، با ظاهر شدن کوچکترین لکه ابر و یا وزش باد و باران به طور اتوماتیک قطع شده و جمله " سیگنال وجود ندارد" را بر صفحه نمایش گیرنده های تلویزیونی حک می کنند.

 

 

در چند هفته گذشته نیز مشکلات این شبکه ها بیشتر شده و  پرش، نویز در تصاویر دریافتی و شطرنجی شدن (پیکسل پیکسل شدن) تصاویر نیز به مشکلات قطعی های مکرر اضافه شده است که اعتراض بسیاری از خانواده های استفاده کننده از شبکه های دیجیتال را در پی داشته است.

 

 

برخی از مردم شهرستان کهگیلویه که  از قطعی های پی در پی شبکه های دیجیتال و پیگیری های مکرر این موضوع  از طریق دستگاههای مربوطه خسته شده بودند، اقدام به قطع این شبکه ها کرده و عطای دیدن تصاویر دیجیتالی و به ظاهر با کیفیت بالا را به لقایش بخشیده و به همان گیرنده های  آنالوگ روی آوردند.

 

 

با تمام این تفاسیر در حالی که مسوولان مربوطه فراهم کردن زیرساخت ها برای پوشش 100 درصدی نقاط  مختلف کهگیلویه و بویراحمد را در مطالب خود بیان می کنند قطعی مکرر گیرنده های دیجتالی در شهرستان کهگیلویه می تواند مردم را به استفاده از ماهواره ترغیب کند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک