آخرین اخبار

2. بهمن 1393 - 23:05   |   کد مطلب: 152
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: لازم است فتنه‌هایی که در طول تاریخ انقلاب از سوی دشمنان صورت گرفته توسط مسئولان برای نسل جوان تبیین شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه به نقل از فارس،آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی امشب در دیدار اعضای ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، با تبریک پیشاپیش فرا رسیدن این ایام اظهار کرد: این انقلاب نقطه عطف حیات ملت ایران  و مولود اندیشه دینی و اسلام ناب محمدی است.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این دهه یادآور خون شهدایی است که خون آن‌ها انقلاب را تحکیم بخشید و امروز در سایه‌سار انقلاب با عزت و اقتدار در برابر دشمان ایستاده‌ایم.

ملک‌حسینی ادامه داد: امروز سرافرازمندانه تاریخ را طی می‌کنیم که همه این اقتدار و عزت به واسطه حضور مردم و رهبری یگانه امام راحل است که شخصیتی یگانه با انقلاب دارد.

وی در ادامه با اظهار تأسف از این که در روزهای مربوط به پیامبر اکرم این نبی رحمت، شاهد هتک حرمت به ساحت آن پیامبر بزرگ الهی بودیم، تصریح کرد: این اقدام توسط انسان‌های رذلی صورت گرفت که دشمن پاکی‌ها هستند و به بزرگترین شخصیت هستی توهین کردند.

این استاد برجسته حوزه افزود: این شیوه همواره مربوط به طواغیت از گذشته تاکنون بوده و حیات و ممات انبیا ملازم با آن‌هاست که چنین حرکاتی رذل، نردبانی برای مجد ائمه و پیامبر بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به وجه تشابه انقلاب اسلامی ایران با انقلاب پیامبر اکرم در صدر اسلام و سیر تاریخی دشمنی با هر دو انقلاب اشاره کرد و گفت: تحقیر، تحریم، جنگ سخت و تطمیع از سوی دشمن در هر دو دوره وجود داشته است.

وی آخرین حربه دشمن را در دو انقلاب یاد شده تحریف‌ها ذکر کرد و گفت: با این تحریف‌ها دست به فتنه‌ها زدند و با استفاده از سلاح زر و زور و تزویر و شیطنت و طغیانگری دشمنی خود را ادامه دادند.

آیت‌الله ملک‌حسینی در ادامه به وظیفه مسئولان در دهه فجر انقلاب اشاره کرد و گفت: بیش از هر چیز باید نسل‌های نو را با فتنه‌ها آشنا کرد و سپس امید را در کالبد جامعه دمید.

وی با بیان اینکه در دهه فجر نباید تنها نام انقلاب را پاس بداریم، تصریح کرد: نه تنها به صورت ظاهری بلکه به صورت محتوایی باید از انقلاب و اقدامات انجام شده سخن گفته شود.

این استاد برجسته حوزه، تبیین اهداف انقلاب را در دهه فجر مهم‌تر از هر افتتاح و کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از هر پروژه‌های ذکر کرد و افزود: در این راه رسانه‌ها و نهادهای فرهنگی نقش مهمی بر عهده دارند چرا که باید مردم توجیه شوند که انقلاب برای چه بود.

آیت‌الله ملک‌حسینی پاسخ دادن به سؤالات مردم در خصوص انقلاب را یکی از وظایف اصلی مسئولان در این دهه دانست و بیان داشت: در این خصوص نباید لاپوشانی صورت گیرد و اگر به سؤالات به صورت دقیق و محتوایی پاسخ داده شود این سؤال‌ها و پاسخ‌ها به نفع انقلاب خواهد بود.

برشمردن ویژگی‌های شخصیتی بزرگان انقلاب از جمله امام راحل و مقام معظم رهبری از دیگر خواسته‌های آیت‌الله ملک‌حسینی از مسئولان بود که در همین زمینه از آن‌ها خواست با معرفی صحیح و بدون هیچ‌گونه مبالغه، این شخصیت‌ها که عین انقلاب و با انقلاب یگانه‌اند، رسالت خود را انجام دهند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک