آخرین اخبار

19. دى 1393 - 11:19   |   کد مطلب: 65
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چاروسا گفت: حفظ اقتدار و عظمت اسلام با گسترش روحیه وحدت میسر می‌شود.

 

به گزارش پايگاه اطلاع رساني كهگيلويه، سیدمهدی افراز در نشست چگونگی برگزاری برنامه‌های هفته وحدت با تبریک هفته وحدت و میلاد نبی مکرم اسلام(ص) اظهار داشت: آن چیزی که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تأکید دارند، وحدت است.

 

وی ادامه داد: تعیین هفته وحدت از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با هدف همبستگی بیشتر مسلمانان، بررسی مشکلات جهان اسلام و حل آن بوده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چاروسا خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) این ایام را هفته وحدت نامگذاری کردند و موضوع وحدت جهان اسلام از اهداف بارز انقلاب شکوهمند اسلامی است.

 

افراز تصریح کرد: حفظ اقتدار و عظمت اسلام تنها با گسترش و تقویت روحیه وحدت و همبستگی بین مسلمانان و پرهیز از افراطی‌گری و القای شبهات میسر می‌شود.

 

این مسئول بیان کرد: باید دست به دست هم بدهیم و آیین‌های هفته وحدت را بسیار باشکوه برگزار کنیم.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چاروسا با تأکید بر سخنان مقام معظم رهبری که توهین به مقدسات فرق اسلامی خط قرمز ماست، تشریح کرد: هر دین و مذهبی یک سری اصول و مقدسات دارد که مقدسات مسلمانان هم قرآن کریم و ائمه اطهار(ع) هستند.

 

افراز عنوان داشت: دشمنان اسلام به خوبی می‌دانند که اگر وحدت میان مسلمین از بین برود، قدرت اسلام تضعیف می‌شود و انرژی مسلمانان صرف اختلافات مذهبی خواهد شد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک