آخرین اخبار

30. ارديبهشت 1394 - 13:32   |   کد مطلب: 1516
رئیس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي كهگيلويه و بوير احمد؛
حاميان فتنه صلاحيت پذيرش مسئوليت در جمهوري اسلامي را ندارند
رئیس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي كهگيلويه و بوير احمد گفت: بهترين دليل براي رد صلاحيت افراد از سوي شوراي نگهبان حمايت از فتنه گران است زيرا فردي كه ميخواهد به عنوان نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي قانون گذاري كند نبايد از فتنه گر و قانون شكن حمايت كند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت الاسلام سيد جواد خاضع در جلسه هماهنگي بزرگداشت مراسم رحلت امام خميني (ره) با اشاره به اينكه برخي افراد در استان جلسه مي گيرند و در حمايت از سران فتنه بيانيه صادر مي كنند عنوان كرد: سران فتنه كساني هستند كه فتنه 88 را با هدف براندازي نظام شكل دادند و رهبري كردند و افرادي كه از اين فتنه گران حمايت مي كنند نمي توانند هم دايه دار قانون باشند و هم از قانون شكنان حمايت كنند.

 

وي با اشاره به اين جمله  امام خميني (ره) كه فرمود:"پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا به مملكت شما آسيبي نرسد" اظهار داشت:  برخي از اين افراد ادعاي پيروي از امام را دارند ولي بايد بدانند همراهي با امام محدود به دوران حيات امام نمي شود و اگر پيروان واقعي امام هستند بايد به انديشه، سيره و جانشين امام پايبند باشند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: کسانی که در صدد زنده کردن سران فتنه هستند نمی‌توانند خود را پیرو خط امام بدانند همچنان که جلساتی در سطح استان برای زنده کردن سران فتنه برگزار شده است.

 

خاضع با انتقاد از حمله به شورای نگهبان در چنین جلسات و محافلی خاطرنشان کرد: شورای نگهبان به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل می‌کند و کسانی را که از فتنه‌گران و قانون‌شکنان حمایت کنند بی‌شک برای قانون‌گذاری تأیید صلاحیت نخواهند کرد.

 منبع:قلم دنا

انتهاي پيام/ش/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک