آخرین اخبار

5. ارديبهشت 1400 - 9:13   |   کد مطلب: 9755
در دیدار نماینده ولی فقیه در استان با اعضای بسیج خانه کارگر مطرح شد
قشر کارگر یک معلم برای انسان ها هستند
امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از بسیج جامعه کارگری این استان، گفت: کار کارگر زیربنای همه امورات اقتصادی جامعه محسوب می شود و باید قدردان این قشر زحمت کش باشیم.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ آیت الله «سید نصیر حسینی»  امروز در دیدار رئیس و تعدادی از اعضای بسیج خانه کارگری استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: کارگران قشر آسیب پذیر، زحمت کش و مولد جامعه هستند.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک روز کار و کارگر، با اشاره به اینکه کارگران افرادی پرتلاش و فعال هستند که برای تامین زندگی خود و جامعه تلاش می کنند، گفت: این قشر مولد یک معلم برای انسان ها هستند که به هر شکل ممکن تلاش دارند تا با دسترنج خود مشکلات جامعه را حل کنند.

 

 

وی با اشاره به فرموده پیامبر گرامی اسلامی مبنی بر اینکه «بر دستان کارگران بوسه می زند»، ادامه داد: فعالیت کارگرانی که در راستای کار برای رفاه افراد جامعه در حوزه های مختلف تلاش می کنند، ارزشمند و حیاتی است.

 

 

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه اگر کار از جامعه گرفته شد جامعه دچار مرگ می شود، یادآور شد: کارگر به جامعه نشاط می دهد و آن را سر زنده نگه می دارد.

 

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از بسیج جامعه کارگری این استان، گفت: کار کارگر زیربنای همه امورات اقتصادی جامعه محسوب می شود و باید قدردان این قشر زحمت کش باشیم.

 

 

«عادل اردشیری» هم در این دیدار ضمن تبریک هفته کار و کارگری، گفت: جامعه کارگری بیش از نیمی از جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور را تشکیل می دهند.

 

 

رئیس کانون کارگری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کارگران با توجه به مشکلات دچار مشقت های بسیاری هستند، اظهار کرد: هر چند از طرف مقام معظم رهبری این سال ها همسو با مقام و منزلت کارگران نام گذاری می شود ولی آن طور که باید و شاید به جامعه کارگری توجه کافی صورت نمی گیرد.

 

 

وی کارگران را نیازمند امنیت شغلی دانست و یادآور شد: متاسفانه با توجه به مشکلات اقتصادی امروز جامعه درآمد آنها با هزینه کرد خانوار تفاوت دارد.

 

 

اردشیری گفت: انتظار داریم که با پشتیبانی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، شاهد حمایت های بیشتر از قشر آسیب پذیر کارگر باشیم.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک