آخرین اخبار

22. ارديبهشت 1394 - 17:35   |   کد مطلب: 1436
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت:طرح جامع انتخابات براساس روز شمار در این استان درحال تهیه است و در آن کمیته های مختلفی برای ثبت نام، تایید صلاحیت، بررسی شرایط مجریان برگزاری، اطلاع رسانی، زمان تبلیغات، قبل و بعد از انتخابات تشکیل می شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، فتاح محمدی صبح امروز در نشست تحلیل ادواری و بررسی رسانه های محلی استان که با موضوع تبیین وتحلیل شعار سال 94 برگزارشداظهار کرد: مقدمات طرح جامع انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد فراهم شده است و به پس از کارهای کارشناسی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

وی بیان کرد: براساس اطلاعیه ستاد انتخابات کشورانتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور با موافقت شورای نگهبان هفتم اسفند 94 برگزار می شود، و زمان ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از تاریخ 28 آذر94 به مدت یک هفته تعیین شده است.

 

محمدی گفت: 28 اردیبهشت امسال آغاز انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی رئیس جمور اعلام می شود.

 

حضور باشکوه مردم در انتخابات برای تشکیل مجلس قوی بیانگر اراده ملی است

 

محمدی حضور باشکوه مردم ایران در انتخابات برای تشکیل مجلس قوی و کارآمد را نشان دهنده اراده ملی دانست و گفت: برگزاری انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و امسال وزیر کشور در اطلاعیه ای اعلام کرده است تمامی افرادی که قصد حضور و کاندیدا شدن در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را دارند از اول اسفند امسال باید از کار استعفا دهند.

 

 معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با شعار دولت ، ملت همدلی و همزبانی به اصحاب قلم و رسانه استان توصیه کرد در صورت بروز حوادث یا اتفاقی در استان  تنها پس از اظهار نظر مسئول صلاحیت دار در رابطه با موضوع، نسبت به پوشش خبری اقدام کنند تا از برخی شایعه سازی ها جلوگیری شود.

 

مذاکرات هسته ای یک تاکتیک است

 

محمدی  با بیان اینکه در تقسیمات راهبر و استراتژیک درازمدت و تاکتیک و راهکار کوتاه مدت است ، ابراز داشت: ئمذاکرات هسته ای یک تاکتیک کوتاه مدت است و جمهوری اسلامی از این فرصت استفاده خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از نظر دینی مرجع تقلید و از نظر حقوقی در راس حاکمیت جمهوری اسلامی قرار دارند، عنوان کرد: بخش نامه ها, آیین نامه ها و فتوایی که از سوی رهبری صادر می شود به عنوان یک دستورالعمل برای دولت لازم الاجراست.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد افزود: باید تلاش کنیم تا فرامین رهبر انقلاب عملیاتی و کاربردی شود و به بدنه جامعه نیز تسری داده شود.

 

 دولت و ملت مکلف به عمل به شعار سال رهبری هستند

وی با بیان اینکه دولت و ملت مکلف به عمل به شعار سال رهبر معظم انقلاب هستند، گفت: دولت در کنار سایر دستگاه های نظارتی و قانونگذار باید در راستای تحقق اهداف شعارهای رهبری گام بردارند زیرا منویات ایشان راهکاری برای رفع مشکلات و نقطه عطفی برای پیشرفت و آبادانی کشور است.

 

محمدی با اشاره به اینکه در سطح ملی و استانی جلسات متعددی برای عملیاتی کردن فرامین رهبری و تحقق شعار سال برگزار شده است، اظهار کرد: در نشست شورای فرهنگ عمومی استان که به عنوان یک شورای سیاستگذاری مطرح است در حوزه های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی تصمیات گرفته شد و به دستگاه های اجرایی برای اجرا اعلام شده است.

 

وی ادامه داد: دبیرخانه ای نیز در حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شده تا اقدامات و بازخوردهای دستگاه های اجرایی در این راستا اعلام و اطلاع رسانی شود.

 

دولت به دنبال مطلق گرایی حزبی نیست

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر به کارگرفتن نیروهای همسو با دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف اجرایی استان و کنار گذاشتن برخی نیروهای متخصص غیر همسو، گفت: در ترکیب فرمانداران استان از تمامی جریان ها با دیدگاه های مختلف وجود دارد که این امر بیانگر این است که دولت به دنبال مطلق گرایی حزبی نیست.

دولت و ملت از یک جنس و یک پیکرند

 

محمدی ابراز داشت: دولت و ملت از یک جنس و پیکره هستند و در راستای تحقق اهداف واحدی نیز تلاش می کنند.

 

وی در پاسخ  به سوال یکی از خبرنگاران استان مبنی بر اینکه در برخی ادارات به دلیل مسائل سیاسی اصلاح طلب یا اصولگرا از پاسخگویی به ارباب رجوع خوداری می شود، گفت: خدمات رسانی به مردم نباید تحت تاثیر مسائل جناحی قرار گیرد و درصورت مشاهده با مدیران و دستگاه های اجرایی متخلف به شدت برخورد می شود.

 

بازدید بازرسان کشورهای غربی از مراکز نظامی ایران به هیچ وجه پذیرفتنی نیست

 

وی در ادامه به موضوع مدذاکرات هسته ای و بازدید بازرسان کشورهای غربی از تاسیسات نظامی کشور اشاره کرد و گفت: موضوع مذاکرات تنها درباره مسائل هسته ای  است و بازدید از مراکز نظامی ایران به هیچ وجه پذیرفتنی و قابل قبول نیست.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مذاکرات هسته ای به نتیجه برسد یا نرسد جمهوری اسلامی ایران پیروز و آمریکا بازنده خواهد بود، گفت: کشورهای غربی در سالهای اخیر گزینه های مختلفی شامل تحریم و تهدید را علیه ایران به کار بستند و از این طریق نتیجه ای نگرفتند.

 

وی به دستاوردهای مذاکرات هسته برای کشور اشاره کرد و گفت:  نشستن کشورهای غربی پای میز مذاکره ، به رسمت شناختن حق غنی سازی برای ایران، اذعان به فتوی مقام معظم رهبری به عنوان سند جهانی از سوی رئیس جمهور از مهمترین این دستاوردها است.

 

ملت ایران برای عزت ، شرف و اقتدار کشور سختی ها را تحمل می کنند

 

محمدی تصریح کرد:ملت ایران حاضرند تمامی سختی ها و ناملایمات را تحمل کنند اما شرف، اقتدار و عزت آنها پایمال نشود.

انتهای پیام/200

 

منبع: صبح زاگرس

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک