آخرین اخبار

21. ارديبهشت 1394 - 13:53   |   کد مطلب: 1419
نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: پیش‌بینی شده است 50 درصد کار گازرسانی به دو بخش چاروسا و دیشموک در سال جاری انجام شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت‌الاسلام سیدعلی محمد بزرگواری در گفت‌وگو با خبرنگاران در کهگیلویه با بیان این‌که در استانی شدن انتخابات مسایل اقتصادی و محرومیت‌های استان کلان‌نگری می‌شود آثار مثبت این طرح را بیشتر دانست و اظهار کرد: اجرای این طرح باعث ورود افراد شاخص و نخبه در انتخابات خواهد شد.

 

نماینده شهرستان‌های چهار گانه کهگیلویه و بویراحمد نهادینه شدن گرایش‌ها و احزاب در انتخابات را از دیگر آثار مثبت استانی شدن انتخابات برشمرد و افزود: در استان ما نیز طیف اصلاح‌طلب و اصولگرا اگر به توافق برسند هر کدام در سطح استان یک لیست ارائه می‌دهند.

 

بزرگواری افزود: نماینده‌ای که در یک حوزه کاندید می‌شود اما وقتی در کل استان رای می‌آورد با مدیران ارشد استانی محرومیت‌های نقاط مختلف را می‌بیند و خدمات‌رسانی بهتری انجام می‌شود.

 

وی با بیان این‌که ارتباط نماینده با مردم هم وجود دارد افزود: این طور نیست که ارتباط با مردم قطع شود، بلکه اختلافاتی که وجود دارد کمتر و قومیت‌ها کم‌رنگ‌تر می‌شود.

 

بزرگواری خود را موافق طرح استانی شدن انتخابات دانست و گفت: اعتقاد دارم این طرح به نفع استان کهگیلویه و بویراحمد است.

 

وی با اشاره به کش و قوس‌های گازرسانی به چهار بخش فاقد گاز در حوزه‌های انتخابیه خود با بیان این‌که پیگیری‌هایی انجام شده که جهت آگاهی مردم در قالب کلیپ ارائه خواهد شد، تصریح کرد: رایزنی با وزیر نفت سرانجام به گازرسانی دو بخش چاروسا و دیشموک از طریق خط انتقال منتج شده است.

 

بزرگواری از کلنگ‌زنی گازرسانی به چاروسا و دیشموک تا پایان اردیبهشت خبر داد و افزود: این پروژه با ۳۰ میلیارد تومان شروع و پیش‌بینی می‌شود در سال جاری حداقل نصف کار انجام شود.

 

نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که دولت گذشته کارهایی را شروع کرده و در دولت تدبیر این پروژه‌ها در حال انجام است پروژه گازرسانی به بخش‌های مذکور را مربوط به دولت نهم و دهم خواند و یادآور شد: این پروژه از مصوبات سفر هیئت دولت بود که به‌زودی کلنگ‌زنی خواهد شد.

 

منبع: فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک