آخرین اخبار

21. اسفند 1393 - 15:55   |   کد مطلب: 842
مرخصي يك ماهه زندانيان محكوميت مالي در ايام تعطيلات عيد نوروز رئیس زندان دهدشت:
مرخصي يك ماهه زندانيان محكوميت مالي در ايام تعطيلات عيد نوروز
رئیس زندان دهدشت از مرخصي يك ماهه به زندانيان محكوميت مالي در ايام تعطيلات عيد نوروز خبرداد.
مرخصي يك ماهه زندانيان محكوميت مالي در ايام تعطيلات عيد نوروز

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، عيسي شيرزادي رئيس زندان دهدشت در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي خبرلنده ضمن تسليت ايام فاطميه اظهاركرد: باتوجه به موافقت حضرت آيت اله لاريجاني رئيس قوه قضائيه مبني بر آزادي زندانيان جرائم مالي به مدت يك ماه مرخصي صادر خواهدشد.

وي افزود: مرخصي به ساير مشمولين باتوجه به بخشنامه ي صادره از سوي سازمان زندان هاي كشور به مدت 15روز در ايام تعطيلات عيد نوروز تعلق خواهد گرفت كه اين مرخصي شامل محكومين به قتل، عاملان فساد و فحشاو سارقين حرفه اي و ساير جرائم پرخطر نمي شود.

رئيس زندان دهدشت تصريح كرد: به همت يكي از خيرين شهرستان كهگيلويه تعداد 20عدد كارت هديه به تعداد 20نفر از زندانيان بي بضاعت و نيازمند اهداء گرديد.

 شيرزادي اظهاركرد: كاركنان زندان دهدشت هموراه تمام تلاش خود را براي اقدمات تأميني و حفاظتي اين زندان به كار خواهند بست و در كنار وظيفه ذاتي خود كمك به زندانيان بي بضاعت و نيازمند را از طريق خيرين و نيكوكاران در برنامه كاري خود خواهند داشت.

 وي گفت: در كنار برگزاري برنامه ها و فعاليت هاي فرهنگي در زندان دهدشت بحث آموزش فني و حرفه آموزي به زندانيان نيز در دستوركارجدي مسئولين اين زندان مي باشد.

انتهاي پيام/م

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک