آخرین اخبار

11. ارديبهشت 1394 - 15:27   |   کد مطلب: 1329
امام جمعه دهدشت سفر نوبخت به استان کهگیلویه و بویر احمد را تبعیض آمیز دانست و گفت: این مسئول کشوری می توانست به شهرستان کهگیبویه و دیگر نقاط استان که مشکلات فراوانی دارد هم سفر کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه،حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر دهدشت سفر نوبخت به استان کهگیلویه و بویر احمد را تبعیض آمیز دانست و گفت: این مسئول کشوری می توانست به شهرستان کهگیبویه و دیگر نقاط استان که مشکلات فراوانی دارد هم سفر کند.

 

وی گفت: ما به سفر تبعیض آمیز نوبخت به استان کهگیلویه و بویر احمد اعتراض داریم.

 

خطیب نماز جمعه دهدشت فرا رسیدن روز کارگر را به جامعه کارگری و زحمتکش ایران اسلامی تبریک گفت و افزود: سرمایه و جوهره یک جامعه کار و تلاش است.

 

حسینی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور«کلید حل مشکلات اقتصادی در لوزان و ژنو و نیویورگ نیست، در داخل کشور است» گفت: مشکلات کشور ما با کار و تلاش داخلی برطرف خواهد شد و نباید منتظر کشورهای خارجی و برداشتن تحریم ها باشیم ما باید با تلاش خود مشکلات کشور را برطرف کنیم.

 

وی گفت: دستاورد ها و پیشرفت های کشورما به برکت تحریم ها است.

 

حسینی با اشاره به 12 اردیبهشت ماه روز شهادت مرتضی مطهری و روز معلم گفت: این روز را به تمام معلمان که افتخار جامعه ما هستند تبریگ می گویم.

 

خطیب نماز جمعه دهدشت با بیان اینکه انسانی که از علم و دانش خالی باشد دیگر انسان نیست و حیوان است گفت: زینت،زیبایی،افتخار و شکوفایی انسان به داشتن علم است و این علم در دست معلمان است.

 

وی گفت: قلم معلم ،زبان معلم ونفس قدسی معلم است که انسان را زیبا می کند.

 

حسینی با بیان اینکه احترام و تکریم معلمان و ظیفه همه جامعه است گفت: در هر مکانی که  معلمی وارد می شود باید به احترام آن بلند شویم.

 

وی در ادامه با اشاره به وفات حضرت زینب و تسلیت به تمام مردم ایران گفت: حضرت زینب در عبادت،در مدیریت جریان عاشورا و در دوران سخت اسارت هیچ گاه از دین و شرف خود دست بر نداشت.

 

حسینی گفت: اگر به خداوند و اهل بیت توکل داشته باشیم ودر سخت ترین شرایط مقاوم باشیم خداوند مانند حضرت زینب به ما شرف و عزت خواهد داد.

 

خطیب نماز جمعه دهدشت را در برابر جنایات آ لسعود محکوم کرد و افزود: جامعه بین المللی فقط نظاره گر کشتار بی رحمانه مردم و فرزندان کشور یمن هستند و در مقابل این کشتار ها فقط سکوت کرده اند.

 

وی گفت:حوصله مردم کشور ما از خباثت و جنایت های آل سعود به سر رسیده است.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک