آخرین اخبار

5. ارديبهشت 1394 - 14:56   |   کد مطلب: 1256
واکنش تند سرپرست سابق تیم فوتبال شهرداری یاسوج به حذف نام شهید فتاحی:
تغییر نام ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج بی حرمتی به خانواده شهداء و مردم استان است
سرپرست سابق تیم شهرداری یاسوج با بیان اینکه نام شهید فتاحی زیبنده ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج است، گفت:تغییر نام این ورزشگاه از شهید فتاحی به آزادی بی حرمتی به خانواده شهداء و مردم استان است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، سید مذکور فرجی با انتقاد از اقدام ناپسند و سیاسی کاری مسئولان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در تغییر نام ورزشگاه 15هزار نفری (شهید فتاحی) یاسوج گفت: تغییر نام ورزشگاه 15هزار نفری یاسوج بی حرمتی به خانواده شهداء و مردم استان است.

 

نام شهید فتاحی زیبنده ورزشگاه 15هزار نفری یاسوج است

وی با بیان اینکه این ورزشگاه در زمان افتخاری مدیرکل اسبق تربیت بدنی،مهر علیزاده وزیر اسبق وزارت ورزش و با حضور تمامی مسئولان استانی به نام این شهید گرانقدر نامگذاری شد، ابراز کرد: نام شهید فتاحی زیبنده این ورزشگاه است و هرگونه تغییر نام این ورزشگاه امری ناپسند است.

 

تمامی مستندات گواهی این نامگذاری را می دهد

سرپرست سابق تیم فوتبال شهرداری یاسوج با تأکید بر اینکه فایل های صوتی و مصوبه شورای فرهنگ عمومی استان گویای این نامگذاری است، گفت: امروز همگان این ورزشگاه را به نام شهید فتاحی می شناسند .

 

فرجی گفت: به نظر می رسد مدیرکل فعلی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد مأمور به تغییر نام این ورزشگاه شده و هیچ دخالتی در این تغییر نام ندارد.

 

دست های سیاسی پشت این تغییر نام است

وی با بیان اینکه دست های پشت پرده ای در تغییر نام ورزشگاه شهید فتاحی وجود دارد، تأکید کرد: شنیده ها و شایعات نشان دهنده این موضوع است که خود وزارت ورزش خواهان تغییر نام این ورزشگاه است.

 

با دیدن اسم جدید ورزشگاه 15هزاری یاسوج نفری شوکه شدم

سرپرست سابق تیم فوتبال شهرداری یاسوج شهید فتاحی را از ورزشگاران بنام و خوش اخلاق زمان خودش دانست و افزود: با دیدن تغییر نام و برداشتن تابلوی (شهید فتاحی) از سر در این ورزشگاه شوکه شدم.

لازم به ذکر است، در پی تغییر نام غیرقانونی ورزشگاه 15هزار نفری (شهید فتاحی) یاسوج به آزادی،مسئولان و مردم نسبت به این تغییر نام انتقاد های زیادی داشته اند.

 

افتتاحی که خوش یمن نخواهد بود

به نظر می رسد باتوجه به موضع گیری مسئولان، ورزشکاران و خانواده شهدا در صورتی که ورزشگاه 15هزاری نفری یاسوج(شهید فتاحی) هشتم اردیبهشت ماه سالجاری با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و گودرزی وزریر سیاست زده ورزش و جوانان کشور به نام ورزشگاه آزادی افتتاح شود عواقب نامناسبی را در پی داشته باشد.

به نقل از بویرخبر

انتهای پیام/ر/200

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک