آخرین اخبار

31. فروردين 1394 - 21:32   |   کد مطلب: 1224
جلسه انتصاب رییس جدید بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان لنده با حضور مدیر کل بنیاد شهید و فرماندار و مسئولان اداری لنده در روز سه شنبه 94/2/1 ساعت 9:30 صبح برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، جلسه  انتصاب  رییس جدید بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان لنده با حضور مدیر کل بنیاد شهید و فرماندار و مسئولان  اداری شهرستان لنده  روز  سه شنبه 94/2/1 در محل سالن خدیجه کبری لند هساعت 9:30 صبح برگزار می شود.

 

 در این جلسه  از زحمات مدیر سابق بنیاد شهید شهرستان لنده جناب آقای رضا عدالتمند تقدیر و سید محمد تقی افرازیان بعنوان رییس جدید معرفی خواهد شد.

 

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه رضا عدالتمند از نیروهای فعال  اصلاحات بوده و دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت دولتی از دانشگاه اردبیل  که از سال 1386در بنیاد شهید کهگیلویه  مشغول بکار بوده از اردیبهشت 92 با تلاش و پشتکار فراوان باوجود عدم زیر ساخت لازم و کمبود امکانات و نبود نیروی کافی بنیاد شهید شهرستان  لنده را در بهمن 92 با حضور استاندار و مسئولین استانی افتتاح نمود.

 

 اشتغال بیش از 15 نفر از خانواده های شهدا و ایثارگران، پرداخت 2 میلیارد تسهیلات مسکن، وام خود اشتغالی بیش از 200 میلیون، وام صندوق بیش از 400 میلیون تومان به والدین و جانبازان حقوق بگیر بنیاد  وبرگزاری متعدد  یادواره های شهدا از جمله کنگره  ملی ۹۰ شهید شهرستان لنده با حضور قائم مقام بنیاد شهید کشور و مسئولان کشوری و استانی در سال92 از جمله کارهای دوران مدیریت آقای عدالتمند در بنیاد شهید شهرستان لنده به شمار می روند.
 

 

رییس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده جناب اقای سید محمد تقی افرازیان از کارکنان با سابقه و از مداحان مطرح استانی می باشد.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک