آخرین اخبار

20. آبان 1400 - 21:55   |   کد مطلب: 10097
صبح امروز مطالبه تعداد محدودی از معلمان هم استانی در جلوی آموزش و پرورش استان با برخی حواشی روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ صبح امروز مطالبه تعداد محدودی از معلمان هم استانی در جلوی آموزش و پرورش استان با برخی حواشی روبرو شد.

این عده که نسبت به یکسان سازی برخی آیتم های حقوقی خود معترض بودند، در نوشته های خود ضمن تشکر از پیگیری های مسئولان امر خواستار تسریع در اجرای این موضوع بودند.

به ناگهان فردی که گفته میشود از بیرون از این جمع بود به یکباره میکروفن را در دست میگیرد و شروع به روخوانی متنی نا مشخص میکند.

در حین خوانش این متن که بیشتر به دیکته خوانی شباهت دارد احدی از معلمان حاضر در جمع معترض میشود که تجمع ما سیاسی نیست و صنفی است، در این بین سایرین نیز صحبت های این فرد را تایید میکنند.

به ناگاه فرد دیکته خوان که باید مورد پیگیری نهادهای نظارتی قرار بگیرد با پس گردنی زدن به این فرد با وی برخورد نامطلوبی میکند.

بلافاصله نیز آن جمع فرد مذکور دیکته خوان را از جمع خود خارج میکنند و با شعار این تجمع صنفی است نه سیاسی، مانع از حضور این فرد در جمع می شوند.

گفته می شود مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در بین این جمع حاضر می شود و قول پیگیری موضوع را میدهد که این حضور یکساعته دیگر ادامه پیدا نمیکند.

شان یک معلم بالاتر از این است که توسط یک فرد معلوم الحال مورد بی حرمتی قرار بگیرد و این انتظار وجود دارد نهادهای مربوطه هرچه سریعتر با فرد مذکور برخورد جدی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک