آخرین اخبار

30. فروردين 1394 - 20:43   |   کد مطلب: 1217
استاندار قزوین گفت: معلمان از اقشار تاثیرگذار جامعه هستند که با پویا شدن آنان، آینده کشور تضمین می‌شود لذا سعی شود تا مباحث سیاسی و اقتصادی، معلمان را به حاشیه نکشاند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه،  شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح قزوین، مرتضی روزبه استاندار قزوین پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد با اشاره به سفر هیئت تجاری استان قزوین به کربلا اظهار کرد: در این سفر که با ترکیبی متشکل از بخش خصوصی و دولتی صورت گرفت، دستاوردهای خوبی حاصل شد.

 

 

وی در خصوص اقدامات انجام شده در طول این سفر بیان کرد: افتتاح دفتر خدمات تجاری و فنی و مهندسی قزوین در شهر کربلا یکی از دستاوردهای مهم این سفر بود که با همکاری و تعامل مسئولین مربوطه تحقق یافت.

 

 

استاندار قزوین بازگشایی دفتر تجاری قزوین در کربلا را فرصت طلایی برای رشد استان ذکر کرد و گفت: این امر فرصت مغتنمی برای استان فراهم نموده چرا که بسیاری از نیازهایی که در آنجا مطرح است از اموراتی است که می توانیم در قزوین برآورده سازیم.

 

وی در ادامه تصریح کرد: تاکنون اقدامات موثری در بخش‌های مختلف شکل گرفته به طوری که تیمی متشکل از ۳۰ تا ۴۰ نفر از نیروهای فنی و مهندسی استان قزوین در آنجا فعالیت دارند ولی نباید به این اندازه اکتفا کرد.

 

 

این مسئول عنوان کرد: رئیس شوای کربلا طی جلساتی که داشتیم با صراحت این مسئله را بیان کردند که باید روابط تجاری و اقتصادی را با کشورهایی که در شرایط دشوار حامی کشور عراق بودند و در راس آن‌ها کشور ایران افزایش دهیم.

 

 

وی با بیان اینکه “ارتباط قزوین و کربلا ارتباطی تاریخی است”، افزود: باید شرایط کنونی را به جهت جهش در مباحثی چون خروج از رکود، اشتغال و اقتصاد مهم بدانیم.

 

 

روزبه تاکید کرد: برای اجرایی و عملیاتی کردن این امور سیاست‌هایی اتخاذ شده که این رویکرد به شکل جدی دنبال ‌شود.

 

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تشکیل ستاد دائمی تسهیلات نوروزی استان خبر داد و گفت: استان قزوین به جهت ویژگی‌‍‌های خاص مواصلاتی که دارد لازم است تا خدمات رسانی با رویکرد گردشگری به شکل جدی در استان قزوین انجام شود و این مسئله تنها منحصر به فصل خاصی نباشد.

 

 

روزبه با اشاره به فرارسیدن هفته معلم تاکید کرد: باید موقعیت اجتماعی و فرهنگی معلمان را پاس بداریم و این موضوع در حد یک جمله کلیشه ای نباشد برای این منظور مدیران با شناسایی معلمین دوره تحصیل خود، از آنان قدردانی کنند و از کارهای ابتکاری برای تکریم مقام معلم استفاده شود.

 

 

استاندار قزوین تصریح کرد: معلمان از اقشار تاثیرگذار جامعه هستند که به جهت پویا شدن، آینده کشور را تضمین می‌کنند لذا سعی شود تا مباحث سیاسی و اقتصادی معلمان را به حاشیه نکشاند.

 

 

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه پیش بینی می‌شود رئیس جمهور در آینده‌ای نزدیک به استان قزوین سفر کند لذا باید آمادگی لازم در این خصوص صورت گیرد.

 

انتهای پیام/ر

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک