آخرین اخبار

30. فروردين 1394 - 15:49   |   کد مطلب: 1213
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد به افزایش 80درصدی تردد خودرویی در راه هایی ارتباطی این استان در ایم نوروز امسال اشاره کرد و گفت: نورور 94 در جاده های این استان تلفات جاده ای افزایش یافت که این امر توسعه راه های ارتباطی استان را ضروری کرده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی كهگيلويه، پژمان نیک اقبالی ظهر امروز در مراسم تجلیل از خادمان ستاد اجرایی خدمات سفر استان با مثبت ارزیابی کردن فعالیت دستگاههای عضو این ستاد افزود: به رغم شرایط آب و هوایی در شش روز اول نوروز و کمبود امکانات دستگاه های اجرایی خدمات ارزنده ای به مسافران ارائه دادند.

 

وی با بیان اینکه ۹ کمیته این ستاد و اعضای این کمیته ها تلاش ارزنده ای در این ایام داشتند،ابراز کرد: استان کهگیلویه وبویراحمد در بحث ارباب رجوع و تکریم مسافران جزو استان های پیشرو در این ایام بود.

 

تردد 80درصدی خودروهای سواری در ایام نوروز

معاون عمرانی استاندار و جانشین ستاد خدمات سفر کهگیلویه وبویراحمد تنها نگرانی مربوط به این ایام را تلفات جاده ای دانست و افزود: یکی از علل این موضوع افزایش ۸۰درصدی تردد خودرویی در جاده های استان بوده که این موضوع بیشتر به غیراستاندارد بودن محورهای مواصلاتی استان بر می گردد.

 

توسعه محورهای مواصلاتی استان ضروری است

نیک اقبال افزایش 80درصدی تردد  خودرویی در راه هایی ارتباطی استان را نشان دهنده شناخته شدن استان در کشور دانست و گفت:این افزایش تردد به توسعه محورهای ارتباطی استان ضرورت بیشتری می بخشد.

 

اسکان یک میلیون و پانصد هزار نفری مسافران نوروزی در استان

وی به اسکان یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در این ایام در استان اشاره کرد و افزود:این میزان نسبت به سال گذشته ۱۵درصد رشد داشته است.

منبع: بویرخبر

انتهای پیام/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک