آخرین اخبار

26. فروردين 1394 - 20:47   |   کد مطلب: 1178
رئيس اداره آموزش و پرورش ديشموك گفت: در مسائل ديني و قرآني توقع همه ما اين است كه پيرو راه شهدا و فرمايشات گرانقدر مقام معظم رهبري(مدظله) باشيم.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، راه‌خدا عارف‌نژاد رئيس اداره آموزش و پرورش ديشموك عصر امروز در مراسم اختتاميه مسابقات فرهنگي هنري قران، نماز و احكام اظهار كرد: در مسائل ديني و قرآني توقع همه ما اين است كه پيرو راه شهدا و فرمايشات گرانقدر مقام معظم رهبري(مدظله) باشيم.

 

وي افزود: ديدگاه ما اين است كه اگر دانش آموز ما نتواند در كنار درس خود با مسائل ديني همسو شود، دانش آموز موفقي نخواهد شد و چيزي كه امروز در جامعه مورد تاكيد است همسو بودن آموزش و پرورش با تربيت ديني است.

 

وي تصريح كرد: بهترين صحبنت و كلام، صحبت در مورد قرآن كريم است و تنها راه رسيدهن به سعادت و خوشبختي عمل به دستورات قرآن و نماز است.

 

رئيس اداره آموزش و پرورش ديشموك با بيان اينكه عمل به آيه قرآن و با خدا بودن راه حل همه مشكلات است خاطرنشان كرد: شركت در اين چنين مسابقاتي فرهنگي مذهبي، توفيقي است كه نصيب هركس نمي‍شود و شما بايد به خاطر حضور در اين عرصه به خود افتخار كنيد.

 

وي بيان كرد: اگر از ياد خدا غافل شويم خدا ما را به حال خود واگذار خواهد، اين واگذاشتن سبب سردرگمي در زندگي مي‍‌‌شود و هر چه انسان از ياد خدا بيشتر غافل شود سردرگمي او هم بيشتر خواهدا شد.

 

وي از برگزاري كلاسهاي قرآني در كانونهاي تابستاني امسال خبر داد و گفت: جهت ترويج فرهنگ قرآني و همچنين پيشرفت دانش‌آموزان در رشته‌هاي قرآني، نماز و احكام آموزش و پرورش اقدام به برگزاري اين گونه كلاسها خواهد كرد.

 

عارف نژاد در پايان مراسم اختتاميه مسابقات قرآني مرحله شهرستاني ديشموك خاطرنشان كرد: از دانش‌آموزان برگزيده مسابقات قران ،نماز و احكام مرحله شهرستاني در ديشموك  تجليل خواهد شد.

 

انتهاي پيام: و/آ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک