آخرین اخبار

21. دى 1402 - 18:26   |   کد مطلب: 11405
در یادواره‌ شهدای‌طلاب کهگیلویه‌بزرگ مطرح‌شد؛
حضور پرشور مردم در انتخابات موجب‌صیانت خون شهداست
با حضور مردم و مسئولان استانی و شهرستانی یادواره شهدای روحانی شهرستان های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمیی در گلزار مطهر شهدای دهدشت برگزار شد.

با حضور مردم و مسئولان استانی و شهرستانی یادواره شهدای روحانی شهرستان های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمیی در گلزار مطهر شهدای دهدشت برگزار شد.

آیت الله ملک حسینی نماینده مردم کهگیلویه وبویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در این آیین از شهدا به سروقاماتی یاد کرد که در خون خود غلتیدند تا انقلاب ما سربلند بماند گفت:شهرستان کهگیلویه خطه شهید پرور است . روحانیت در طول تاریخ رمزاحیای دین بودند.

وی با اشاره به اینکه گاه جهاد ومقاومت وایثار منزلت عالمان است و آنها می اموختند و اموزش میدادند افزود: روحانیت معلمان ومربیان به تبلیغ جامعه بوده اندوجامعه رابالغ کردند و شان انهابلوغ انسانیت وجامعه هست.

وی باتاکید براینکه قوم لرهمه شیعه هست تصریح کرد: روحانیت سادات وسادات روحانی و نقش انها انکار ناپذیرند. جایگاه روحانیت در نگاه مردم حقیقی انکار ناپذیر است و رفعت روحانیت درعرصه دین نیز برای تمام بشر زبا نزد است.

ایت الله ملک حسینی با اشاره به اینکه روحانیت همیشه دربرابر مکاتب انحرافی ایستادند ونشان دادند ترسی ندارند و مرزداران ایمان هستند خاطرنشان کرد: باید از روحانیت همواره درطول تاریخ یاد کرد که از مغول تاکنون بساط ظلم را برچیده اند و به تشیع عزت بخشیدند.

وی با اشاره به اینکه باید از همه روحانیت تاثیرگذار درطول تاریخ یادکرد وآنها راهمواره بزرگ دانست ادامه داد: حضور باشکوه در انتخابات و حفظ ارمان های نظام پیام های شهداست. باید همه در معرض اسیب های تحریم باشیم و مسیولان باید قبل از مردم رنج ها را تحمل نمایند.

حجت‌الاسلام علی وحدانی فر امام جمعه دهدشت نیز با اشاره به اینکه شهدا چون سرو ایستادند و جان دادند تا درخت انقلاب اسلامی آبیاری و تنومند شود گفت: درود خدا بر مادرانی که چنین جوانانی تربیت کردند که امروز عزت ایران و اسلام مدیون آن‌ها است. و پدران دست پینه بسته کهگیلویه بزرگ که با زحمت و مشقت جوانان خود را تربیت کردند تا امروز اسلام، عزت و ایران قدرت داشته باشد.

وی افزود: خانواده شهدا فرزند خود را تقدیم کردند تا امروز حکومت شیعی و علوی برقرار باشد. هر آنچه امروز داریم از شهداست و ما تا ابد مدیون آن‌ها هستیم.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک