آخرین اخبار

8. تير 1398 - 14:16   |   کد مطلب: 9020
تیم فرازبام خاییز دهدشت که خود را برای مسابقات لیگ برتر هندبال کشور آماده می کند در جدیدترین اقدام برای آماده سازی و تکمیل کادر فنی خود اقدام به خرید دو بازیکن لیگ برتری کرد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ تیم فرازبام خاییز دهدشت که خود را برای مسابقات لیگ برتر هندبال کشور آماده می کند در جدیدترین اقدام برای آماده سازی و تکمیل کادر فنی خود اقدام به خرید دو بازیکن لیگ برتری کرد.

 

تیم فرازبام که قبلا نیز چند بازیکن لیگ برنری و ملی پوش هندبال را به خدمت گرفته بود از این حیث نیز توانست گوی سبقت را از بسیاری از رقبا برباید تا با تکمیل تیم و یک دست شدن آن گام های محکم برای حضوری مقتدرانه در لیگ برتر هندبال کشور را بردارد.

 

گفتنی است که روز به روز تیم پایه هندبال فرازبام خاییز نیز از لحاظ فنی و کیفیت بازیکنان به سطح مطلوب میرسد ومردم کهگیلویه و کادر فنی این تیم امیدوارند که در آینده ای نزدیک شاهد رشد بیشتر جوانان شهرستان کهگیلویه و حضور آنان دربالاترین سطح هندبال کشور باشند.

 

تیم هندبال فرازبام در جدیدترین اقدام خود با احسان ابویی و بهزاد قرایی بازیکنان فصل قبل تیم های پیشگامام کویر یزد ونیروز زمینی کازرون به توافق رسید و قراردادی را با این بازیکنان به امضاء رساند و مدت قرارداد هر دو بازیکن یک سال است.

 

سی و دومین دوره لیگ برتر هندبال از 25 مرداد ماه با حضور 12 تیم آغاز می شود.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک