آخرین اخبار

1. شهريور 1402 - 19:56   |   کد مطلب: 11289
در نشست خبری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه مطرح شد؛
ازتعیین تکلیف استخر دهدشت و غده سرطانی اعتبارات ورزش تا تکمیل پروژه خانه جوان کهگیلویه
رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح آخرین وضعیت ورزش و جوانان شهرستان پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "کهگیلویه" رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه دراین نشست، اظهار کرد: به عنوان یک مدیر ورزشی نسبت به خبرنگاران کهگیلویه افتخار می‌کنم چون گمنام اما دلسوزانه شبانه‌روز فعالیت کرده و به جامعه خدمت می‌کنند.

ناصر رمضانی با اشاره به اینکه شهرستان کهگیلویه در مجموع ۳۲ هیئت ورزشی دارد که ۲۵ هیئت آن فعال است، اظهار کرد: ورزشگاه شهر قلعه‌رئیسی همانند یک غده سرطانی تمامی اعتبارات حوزه ورزش شهرستان را مصرف کرده ولی طی ۱۵ سال گذشته هیچگونه مدیریتی نشده اما طی ۶ ماه گذشته مبلغ ۵ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تزریق شده و امیدواریم تا پایان اسفند امسال این پروژه افتتاح شود.

 

رمضانی با اشاره به تجهیزات نامناسب برخی از سالن‌های ورزشی شهرستان، گفت: برای ساماندهی سیستم سرمایشی و گرمایشی سالن‌های ورزشی ۴ هیئت کشتی، تکواندو، کاراته و ژیمناستیک در مجموع مبلغ ۲ میلیارد تومان ( برای هر هیئت مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان) اعتبار گذاشتیم.

 

وی افزود: خانه جوان شهرستان کهگیلویه در گذشته بطور ناقص افتتاح شد اما هیچگونه تجهیزاتی نداشت، ولی امسال جهت تکمیل این پروژه مبلغ یک میلیارد و یکصد میلیون تومان اعتبار گذاشتیم و پیمانکار آن نیز تعیین شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه با اشاره به نیمه‌کاره بودن مجموعه ورزشی شهید سلیمانی کهگیلویه، عنوان کرد: مجموعه ورزشی شهید سلیمانی یکی از پروژه‌هایی بود که در دولت گذشته افتتاح شد اما متأسفانه به دلیل سهل‌انگاری تمام ظرفیت این مجموعه از بین رفت، با تلاش‌های صورت گرفته طی ۶ ماه گذشته چمن مصنوعی این مجموعه ورزشی تکمیل شده و هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد و قرار است جام محلات استان در این چمن مصنوعی برگزار شود.

وی با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته برای پروژه‌های ورزشی شهر سوق، گفت: برای حل مشکلات و کمبودهای استخر ورزشی شهر سوق مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان و برای تکمیل چمن مصنوعی این شهر نیز مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار مصوب کردیم.

رمضانی با اشاره حل مشکل استخر شنای دهدشت، عنوان کرد: اکنون مدت چندسال است که استخر شنای شهر دهدشت تعطیل شده، با رایزنی‌های صورت گرفته با اداره کل ورزش و جوانان استان و تصمیمات گرفته شده قرار است پیمانکار قبلی این پروژه، دوباره استخر شنا را راه‌اندازی کرده و تمامی هزینه‌های آن را پرداخت کند و پس از راه‌اندازی، مدت یک‌سال و نیم استخر در اختیار پیمانکار باشد و پس از مدت گفته‌شده، این پروژه به مناقصه گذاشته شود.

وی با اشاره به اینکه امسال مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان به تمامی هیئت‌های ورزشی شهرستان پرداخت کردیم، عنوان کرد: امسال و در هفته دولت ۳ پروژه ورزشی در سرگر، مورخانی و اسفندان با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان در شهرستان کهگیلویه افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

رمضانی خاطرنشان کرد: مجموع اعتبارات عمرانی ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه در سال جاری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان اختصاص یافته و قرار است تا ۸۰ درصد این اعتبارات تخصیص یابد.

 

انتهای پیام/

عکس: سید مهدی اشکاوند

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک