آخرین اخبار

23. فروردين 1394 - 19:44   |   کد مطلب: 1128
مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های کهگیلویه و بویر احمد گفت: آمریکا و هم پیمانانش عهد شکن و غیر قابل اعتماد اند و به دنبال به نتیجه نرسیدن مذاکرات هسته ای هستند.

به گزارش پایگاه خبري تحليلي كهگيلويه به نقل از پايگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، حجت الاسلام قاسم مقدم مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه های کهگیلویه و بویر احمد در گفت و گو با قلم دنا اظهار کرد: نظر دادن در مورد مذاکرات هسته ای زود است ولی با توجه به سابقه ای که آمریکایی ها دارند بعید است که اجازه بدهند مذاکرات به نتیجه برسد.

 

وی بیان کرد: مذاکرات برای اثبات حقانیت و جلوگیری از تحریم های بیشتر خوب است ولی به طور کلی به مذاکرات خوش بین نیستم چون تنها راه مقابله با مشکلات اقتصاد مقاومتی است.

 

 مقدم ضمن تاکید بر توجه بیشتر اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: در کشور ما مذاکرات تا زمانی خوب است که اولویت کشور ما روی اقتصاد مقاومتی باشد.

 

وی از تبریک گویی و خوشحالی زودهنگام برخی افراد و مسئولان سازمان ها انتقاد کرد و گفت: در بحث مذاکرات مشخص بود که برخی در تبریک گویی ها عجله کردند و می خواستند وجه رسانه ای آن را قوی بکنند که کار خوبی نبود.

 

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های کهگیلویه و بویر احمد عنوان کرد: مقام معظم رهبری این رفتارها را بی معنا دانستند و فرمودند" چیزی که هنوز نهایی نشده و موافقتی صورت نگرفته جایی برای خوشحالی ندارد.

 

مقدم شادی و تبریک گویی بی مورد را موجب بالا رفتن توقع کشورهای غربی دانست و افزود: اگر با تبریک مذاکرات را برای مردم حل شده عنوان کنیم توقعات طرف مقابل بالا می رود و برای رفع یکباره تحریم ها اقدامی نخواهد کرد.

 

وی در خصوص سخنان برخی افراد که در محافل می گویند رهبری از تمام جزئیات اطلاع دارد گفت: رهبری خط و مرزها را بسیار زیبا بیان کردند و فرمودند به گروه مذاکره کننده اعتماد دارم ولی فقط از کلیات مذاکرات اطلاع دارم و وارد جزئیات نمی شوم.

 

مقدم ابراز داشت : رهبر معظم انقلاب در مسئله یمن نیز محکم ایستادند و حمله عربستان را محکوم کردند و فرمودند: ارتش صهیونیستی که چهارمین قدرت نظامی جهان را دارد نتوانست در مقابل شبه نظامیان در منطقه محدود غزه ایستادگی کنند در حالی که عربستان آن قدرت را ندارد و یمن هم دارای سرزمین و حمایت مردمی است.

 

وی عربستان را شکست خورده اصلی در این جنگ دانست و ابراز داشت: عربستان جنگ را شروع کرده ولی معلوم نیست پایان آن چگونه تمام شود زیرا مردم شجاع یمن که در تاریخ پیشینه خوبی دارند اجازه نخواهند داد حمله ها و کشتاری که عربستان صعودی انجام داده بی جواب بماند.

 

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ها استان گفت: امیدوارم مجامع بین المللی وارد بشوند و اجازه کشتار مردم مظلوم یمن را ندهند.

 

انتهای پیام/ش/و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک