آخرین اخبار

26. مرداد 1402 - 11:55   |   کد مطلب: 11279
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف یک تن زغال چوب و ۸۶۰ لیتر گازوئیل قاچاق و به دام افتادن خودروی سرقتی در دام ماموران فرماندهی انتظامی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "کهگیلویه" سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح جزئیات خبر کشف چوب قاچاق اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی اسفندان شهرستان کهگیلویه در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن هماهنگی با مرجع قضایی حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به دو دستگاه خودروی پراید و وانت پیکان مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروهای مذکور یک تن زغال چوب قاچاق کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه در این رابطه دو نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت حفظ منابع طبیعی و جلوگیری از تخریب این منابع توسط سودجویان مبارزه و برخورد قانونی و جدی با این اخلالگران در دستورکار می‌باشد و شهروندان می‌توانند مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

به دام افتادن خودروی سرقتی در دام پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف خودرو پژو ۴۰۵ سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید محمد موسوی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از استعلام پلاک خودرو مشخص شد که خودرو سرقتی بوده و مدتی قبل در استان به سرقت رفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه در این راستا سارق خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد از رانندگان وسایل نقلیه درخواست کرد: تا با مجهز کردن خودروی خود به تجهیزات ایمنی سارقان را در انجام سرقت ناکام بگذارند.

کشف ۸۶۰ لیتر گازوئیل قاچاق در کهگیلویه

فرمانده انتظامی کهگیلویه از توقیف یک دستگاه وانت پراید حامل ۸۶۰ لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید محمد موسوی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق سوخت و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران انتظامی پاسگاه فیلگاه این فرماندهی ضمن هماهنگی با مرجع قضایی حین انجام ایست و بازرسی در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان یک دستگاه وانت پراید حامل سوخت قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی ۸۶۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه با بیان اینکه کارشناسان ارزش سوخت قاچاق کشف شده را ۶۰ میلیون ریال برآورد کردند اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک