آخرین اخبار

21. اسفند 1397 - 20:32   |   کد مطلب: 8874
به گفته مردم محله های صدا و سیما ، خیابان شهید تیرزه چند سالی است که با بی مهری و بی توجهی مسئولین مواجهه شده و اقدامی برای درست کردن آن صورت نگرفته است و در شهر دهدشت خیابان ها و معابر از این دست کم نیستند.

به گزارش پایگاه خبری  گهگیلویه ؛یکی از مهمترین مناظر شهری که باید به آن توجه ویژه ای داشت آسفالت مناسب و یکنواخت خیابان هاست تا شهروندان در محیطی امن همراه آسایش خیال و راحتی با عبور از خیابان ها به کارهای روزمره زندگی خود بپردازند.

 

 

خدمات شهری یک امرضروری است که باید در جهت رفاه حال جامعه  و کمک به حل مسائل و مشکلات عمومی آن ها مورد توجه قرارگیرد. یکی از مهمترین این خدمات خیابان ها و کوچه های شهرهاست که این خیابان ها باید بتوانند امنیت و آسایش شهروندان را در بر داشته باشند.

 

شهر دهدشت که قدمتی دیرینه دارد وجمعیت زیادی را در خود جای داده است ولی آسفالت برخی از خیابان هایش موجبات نارضایتی و گلایه مردم را به همراه داشته. معضل چاله چوله های خیابان های آن مردم را با چالش های جدی مواجه ساخته است.

 

نکته جالب اینجاست که بعضی از خیابان های دهدشت به صورت گزینشی ترمیم،بازسازی و آسفالت می شوند.

 به گفته مردم محله های صدا و سیما ، خیابان شهید تیرزه چند سالی است که با بی مهری و بی توجهی مسئولین مواجهه شده و اقدامی برای درست کردن آن صورت نگرفته است. در شهر دهدشت خیابان ها و معابر از این دست کم نیستند.

 

گفتنی است که در این زمینه تماس های تلفنی با شهردار دهدشت صورت گرفته شده که به هر دلیلی این مقام مسئول یا پاسخگوی تلفن خبرنگاران نبوده ویا دستگاه تلفن وی خاموش است. اینگونه رفتارها از طرف خود شهردار دهدشت میتواند بر خبر های ضد و نقیض مبنی بر  استعفای وی دامن بزند.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک