آخرین اخبار

24. مرداد 1402 - 13:05   |   کد مطلب: 11274
۳ خبر از فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه
از کشف ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق تا دستگیری سارق احشام
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف ۳۴ گونی زغال جنگلی قاچاق در عملیات ماموران انتظامی پاسگاه کوشک از توابع شهرستان کهگیلویه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "کهگیلویه" سرهنگ سید محمد موسوی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه افرادی از توابع دهستان جاورده از توابع شهرستان کهگیلویه در کار تولید و فروش فرآورده‌های چوبی از نوع زغال فعالیت دارند موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در دستورکار ماموران پاسگاه کوشک این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود ماموران پس از انجام کارهای اطلاعاتی و شناسایی منازل آنها با همکاری منابع طبیعی شهرستان کهگیلویه به محل عزیمت که در همین راستا توانستند از مخفیگاه آنها تعداد ۳۴ گونی به وزن تقریبی ۳۵۰ کیلوگرم زغال جنگلی قاچاق به ارزش ۵۱ میلیون ریال کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: در این رابطه چهار نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری یک نفر سارق احشام با اعتراف به ۱۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید محمد موسوی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان کهگیلویه موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در دستورکار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی یک نفر سارق احشام را طی یک عملیات غافلگیرانه شناسایی و دستگیر کردند.

موسوی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۱۲ فقره سرقت احشام در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد به دامداران و صاحبان احشام توصیه کرد: نسبت به مقاوم سازی، ارتقا حفاظت فیزیکی و استفاده از تجهیزات ضد سرقت در محل نگهداری دانه‌ها اقدام کنند تا شاهد وقوع این گونه سرقت‌ها نباشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف ۸۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق نیز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید محمد موسوی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق سوخت و تجدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران پاسگاه انتظامی فیلگاه شهرستان کهگیلویه ضمن هماهنگی با مرجع قضایی حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی وانت پیکان مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور ۸۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: در این راستا راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک