آخرین اخبار

16. مرداد 1402 - 13:23   |   کد مطلب: 11264
به همت کانون بسیج پیشکسوتان ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه؛
نشست بصیرتی روشنگری با موضوع "عفاف و حجاب" برگزار شد/تصاویر
نشست بصیرتی روشنگری به همت کانون بسیج پیشکسوتان ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با موضوع "عفاف و حجاب" صبح امروز در محل این ناحیه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "کهگیلویه" حجت الاسلام والمسلمین مقدم نیا در این نشست اظهار داشت: مهم ترین مسئله حجاب فرهنگ سازی است و به همین خاطر است که دشمن در تلاش است با برنامه چندین ساله گوهر درون دختران ما را با بد حجابی به نام بروز بودن نشر بدهد تا حجاب را نشانه بی سوادی بدانند.

وی افزود: در حوادث تاریخی اسلام نظیرعاشورا، امام حسین (ع) می توانست با یک دعا همانند موسی که دریا را شکافت، زمین را باز نماید و قوم کفر را به درون آن بفرستد اما این کار را نکرد زیرا جامعه نیازمند امتحان بود پس با یک روز و یک ماه نمی توان فرهنگ سازی در زمینه عفاف و حجاب را به سرانجام رساند.

حجت الاسلام سیدجواد مقدم نیا شروع فرهنگ سازی را از بنیان خانواده دانست و تصریح کرد: جایگاه زن در خانواده بسیار با اهمیت است واین را می توان با آوردن نام حضرت زهرا(س) در ابتدای آل عبا یافت و باید بدانیم اگر مادران ما چادر بزنند اما در خانه از ادبیات بد استفاده کنند دختر خانواده حجاب را نمی پذیرد.

وی در پایان گفت: نباید با زور حجاب را تلقین کرد زیرا هیچ تاثیری ندارد و برعکس باید به دختر و زن محبت مداوم تزریق کرد تا سمت راه های دیگر برای یافتن این محبت نروند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک