آخرین اخبار

7. مرداد 1402 - 19:31   |   کد مطلب: 11255
فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو،سارق مشاعات ساختمانی و سارق موتور سیکلت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "کهگیلویه" سید محمد موسوی در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری از دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو با اعتراف به ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت.  

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت زنی‌های هدفمند یک نفر سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

موسوی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۶ فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.  

دستگیری سارق مشاعات ساختمانی با ۴ فقره سرقت در کهگیلویه

موسوی در ادامه از دستگیری یک نفر سارق مشاعات ساختمانی با ۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره مشاعات ساختمانی در سطح شهرستان کهگیلویه موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام  اقدامات پلیسی گسترده یک نفر سارق مشاعات ساختمانی را شناسایی و دستگیر کردند.

موسوی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیری  اموال مسروقه کشف و ضبط کردند.

 وی افزود متهم در بازجویی‌های اولیه به چهار فقره سرقت مشاعات ساختمانی در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

 دستگیری سارق و کشف موتور سیکلت مسروقه  

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه هم‌چنین از کشف یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه و دستـگیری سارق موتور سیکلت در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۳ سوق این فرماندهی در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتور سیکلت مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
وی افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه به سرقت یک دستگاه موتور مسروقه در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به این‌که متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد خاطرنشان کرد: پیشگیری از جرائم نیازمند عزم همگانی بوده و هدف پلیس از اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم،  مقابله با جرائم و از همه مهم‌تر جلب اعتماد عمومی شهروندان است. از مردم می‌خواهیم هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک