آخرین اخبار

2. مرداد 1402 - 0:59   |   کد مطلب: 11250
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: با تمام توان در کنار پلیس، در راه تأمین امنیت پایدار مردم قدم خواهیم برداشت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ضمن هشدار به افرادی که بخواهند امنیت جامعه را مخدوش کنند گفت: امنیت بزرگترین نعمت و خط قرمز پلیس و دستگاه قضایی است.

ملک حسینی با اشاره به شهادت ۲ مامور نیروی انتظامي استان در مقابله با امنیت مردم افزود: در این حادثه دیدیم که نیروهای پلیس با جانشان پای امنیت مردم بودند. 

وی تاکید کرد: به یاری خداوند ما هم در دستگاه قضایی، با تمام توان در کنار پلیس، در راه تأمین امنیت پایدار مردم قدم خواهیم برداشت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به تشییع عاشورایی شهدای عزیزمان در استان اشاره کرد و ادامه داد: مردم فهیم و همیشه در صحنه استان واقف هستند که چه چشم هایی در طول شبانه روز بیدارند و چه قامت‌هایی استوارند تا امنیت و آسایش را برای هم میهنان به ارمغان بیاورند. 

ملک حسینی ضمن عرض تسلیت و تبریک به مردم و نیروهای پلیس افزود: با رشادت سبز پوشان نیروی انتظامی تعدادی از عواملی که در این جنایت دست داشتند، در صحنه دستگیر و با قرار بازداشت موقت در زندان هستند.

 وی در ادامه گفت: سایر عوامل در این جنایت شناسایی شده‌اند و تحت رصد نیروهای امنیتی و انتظامی هستند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: دادگستری کل و دادسرای مرکز استان، مطابق قانون این افراد را به سزای عمل ننگین شان خواهد رساند.

 ملک حسینی در ادامه ضمن اشاره به صبر و مقاومت خانواده‌های شهدا بیان کرد: امروز توفیق داشتیم برای عرض تسلیت، خدمت خانواده های این شهیدان عزیز برسیم، اما رفتار بزرگ منشانه خانواده‌های این شهدای عزیز، اگرچه دلشان محزون بود اما سرافراز بودند و با سربلندی بسیار خوب همه ما را شرمنده کردند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک