آخرین اخبار

21. خرداد 1402 - 23:09   |   کد مطلب: 11206
معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد بر تبعیت کردن مدارس دولتی و غیردولتی از مصوبات جلسه تعیین لباس فرم در مدارس تاکید کرد.

سید جلال رحیمی درجلسه ساماندهی تعیین لباس فرم مدارس در سال تحصیلی 1403-1402 گفت: طبق بخشنامه وزارتی انجمن اولیا و مربیان متولی لباس فرم دانش آموزی در سال تحصیلی آینده است و این اداره می‌بایست جهت پیشبرد این امر با استفاده از تجربیات سال‌های گذشته ، نهایت تلاش خود را در اجرای مطلوب این طرح به کار ببرد.

 

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش با بیان اینکه طرح رنگ و مدل لباس فرم دانش آموزان تا سه سال قابل تغییر نخواهد بود گفت: دانش آموزان می‌توانند از لباس های فرم سالهای گذشته استفاده کنند و هیچ اجباری در تهیه لباس فرم جدید ندارند.

 

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه به لزوم متحدالشکل بودن البته دانش آموزان از لحاظ طرح رنگ و کیفیت در سراسر استان اشاره کرد وگفت: هیچ مدیری حق بستن قرارداد با واحدهای تولیدی را ندارد و این وظیفه به عهده انجمن اولیا و مربیان مدرسه خواهد بود.

 

 میلاد نوشادی گفت: تولید کنندگان لباس ها باید به موقع و تا قبل از مهرماه حداکثرتا ۲۵ شهریور ماه زمان بازگشایی مدارس لباس ها را به دانش آموزان تحویل دهند.

 

وی با بیان اینکه قیمت مصوب توسط صنعت معدن و تجارت اعلام خواهد شد گفت:نصب قیمت در دید عموم الزامی است. 

 

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش وپرورش استان در پایان تاکید کرد: در صورت استفاده نکردن خیاطان از پارچه مصوب و یا دوخت نامناسب خیاطان متخلف موظف به پرداخت خسارت به دانش آموزان هستند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک