آخرین اخبار

3. دى 1397 - 15:45   |   کد مطلب: 8773
جلسه هماهنگی گرامیداشت حماسه ۹ دی با حضور برخی از مسئولان شهرستان کهگیلویه در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ جلسه هماهنگی گرامیداشت حماسه ۹ دی با حضور برخی از مسئولان شهرستان کهگیلویه در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.

 در ابتدا حجت الاسلام حسینی طلب مسئول ستاد ساماندهی شئون فرهنگی گفت: در تقویم ما روزهایی وجود دارد که قابل توجه هستند و ۹ دی یکی از روزهای به یاد ماندنی نظام جمهوری اسلامی ایران است که مردم آن را خلق کردند و توطئه دشمن را خنثی‌ و برنامه ریزی هاونقشه های آن ها را نقش بر آب کردند.

وی افزود:  روز ۹‌دی متعلق به یک گروه یا حزب یا جریان نیست بلکه متعلق به تمام ملت ایران است و اگر کسی این برداشت را دارد که متعلق به جریان خاصی است کاملا در اشتباه است. این مردم بودند که نقش آفرینی کردند حال عده ای با عدم بصیرت و انحراف خود  در این آزمون رفوزه شدند اما مردم امتحان خود را درست پس دادند و باز هم مثل همیشه حماسه آفرینی کردند.

 

حسینی طلب افزود : دشمنان اسلام و ایران برای همه سال ها برنامه هایی ریخته اند و نقشه های آمریکا و انگلیس را اجرا کردند اما همیشه شکست خورده و درس عبرت آیندگان قرار گرفتند. امیدواریم با هماهنگی و وحدت برنامه خوبی داشته باشیم تا بتوان مراسمی این روز را که در امتداد یوم الله های مختلف انقلاب قرار گرفته  هر چه باشکوه تر برگزار کنیم.

 وی با بیان اینکه این برنامه روز ۹ دی  در مصلی نماز جمعه برگزار خواهد شد گفتک ستاد نماز جمعه شهرستان باید اقدامات و اطلاعیه های لازم را تقسیم و مردم را به حضور در این مراسم دعوت نمایند.

در ادامه سرهنگ محقق زاده گفت: حماسه ۹ دی باعث شد که مردم بیش از پیش پای کار نظام و انقلاب بیایند و با حضور باشکوه خود قدرت مردمی نظام را به تمامی جهانیان نشان دهند و همین امر و حضور میلیونی مردم باعث شد که همه بدانند که جریان های معاند نمی توانند کاری از پیش ببرند.

وی افزود: همه ما به عنوان مجریان این برنامه وظایفی داریم که باید انجام دهیم تا زمینه برای اجرای این برنامه فراهم و مراسمی با شکوه برگزار کنیم.

 

 

فرماندار کهگیلویه گفت: در طول این چهل سال که از انقلاب ‌میگذرد دشمنان توطئه های ‌مختلفی را علیه ملت ایران اجرا کردند که با درایت امام و رهبری تا کنون توطئه های آن خنثی و نظام و ملت ایران پا برجا ماندند.

 وی با بیان اینکه 9 ‌دی روز بصیرت و استقلال و تجدید میثاق با ولایت است گفت: این روز  برگ زرینی از نظام جمهوری اسلامی است که مردم توانستند با حضور گسترده و میلیونی خود  دشمنان را مایوس و نقشه های آنان را نقش بر آب کردند.

نیکبخت گفت: مردم نیز در سال ها گذشته که حضور گسترده و با شکوهی داشتند امسال نیز با حضور خود به هر چه با شکوه تر برگزار شدن این مراسم کمک خواهند کرد و همه باید دست به دست هم دهند تا مشکلات و مسائلی پیش روی برگزاری این مراسم برطرف شود.

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک