آخرین اخبار

22. فروردين 1394 - 16:40   |   کد مطلب: 1112
امام جمعه شهر سی سخت در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر سی سخت با انتقاد شدید از بنیاد شهید و امور ایثار گران ،پیگیری خواسته های بحق خانواده معظم شاهد و ایثارگر را خواستار شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه به نقل از پايگاه خبري صبح زاگرس به نقل از سفیر دنا حجت السلام مصباح نژاد خطیب نماز جمعه سی سخت در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر سی سخت ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی گفت:اگر در زندگی انسان معنویت نباشد شیطان زندگی را مدیریت می کند.

 

مصباح نژاد به اصل باور به معاد در ساخت و جهت دهی جامعه اشاره کرد و ابراز داشت:حیات کوتاه این جهان حیات ابدی آخرت را شکل میدهد .

 

وی افزود: نتیجه هر عمل خیر در دنیا در آخرت به خود انسان باز میگردد و نتیجه اعمال زشت هم همینگونه خواهد بود.

 

امام جمعه سی سخت در ادامه ضمن تبریک به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: انسان در تعالیم انبیا و اولیای الهی جایگاه ویژه و ممتازی دارد و جایگاه حضرت فاطمه زهرا(س) به گونه ای بود که سایر ائمه نیز از ایشان تبعیت می کردند.

 

وی با اشاره به تمامی فراز و نشیب های جایگاه زن در طول تاریخ تصریح کرد:ظلم و اجهافی که در گذر زمان در حق زنانشده است غیر انسانی است.

 

مصباح نژاد به جایگاه ابزاری زن در جوامع غربی اشاره کرد و ابراز داشت:مکتب اسلام جایگاه ویژه زن را به جهانیان معرفی کرده که زنان کل عالم با الگو گیری از آن می توانند ظرفیت ها و گرایشات خود را به عینیت برسانند.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی دنا در ادامه با اشاره به دیدار خود با جمع زیادی از مادران شهدا در روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت :مسئولان بنیاد شهید بدانند مادران شهدا از عملکرد آنها نگرانند.

 

وی با بیان نگرانی برخی از مادران شهدا از بی توجهی بنیاد شهید و امور ایثار گران به قبور شهدای فرزندانشان از مسئولان امر خواست تا پا به عرصه خدمت به وارثان انقلاب بگذارند.

 

مصباح نژاد افزود:اگر مادران شهدا از دست ما نگران باشند چگونه باید در دنیا و آخرت پاسخ آنها داده شود؟

 

امام جمعه سی سخت تاکید کرد :مسئولان بنیاد شهید باید در امر خدمت رسانی و توجه به خانواده شهدا با وظیفه شناسی عمل کنند زیرا ادامه این وضعیت قابل تحمل نیست.

 

خطیب نماز جمعه سی سخت تاکید کرد :برخی از قبور شهدا در روستاها همچنان در وضعیت نامطلوبی به سر میبرند و حتی برق و آبی برای روشنایی و نظافت ندارند.

 

امام جمعه سی سخت در ادامه به تشریح بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با مداحان کشور پرداخت و اظهار داشت:شنیدن حرف منتقدان در زمینه مذاکرات به ایجاد همدلی بین مسئولان کمک فراوانی خواهد کرد.

 

انتهای پیام/س/و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک