آخرین اخبار

20. اسفند 1401 - 22:37   |   کد مطلب: 11089
فرمانده ناحیه کهگیلویه گفت: یادواره سرداران و ۴۲۰ شهید شهرستان کهگیلویه با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور و مسئولان استانی و شهرستانی در دهدشت برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس گفت: برگزاری یادواره شهدا در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأثیرگذار است، امروز به برکت خون شهیدان ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف در سطح جهان شناخته‌شده است.

سرهنگ پاسدار علی‌اصغر پور بهشت با اشاره به اینکه تکریم و تعظیم و پاسداشت مقام شامخ شهیدان یک وظیفه و ضرورت غیرقابل‌انکار است افزود: امنیت و آرامشی که ما در کشور داریم مدیدن جان‌فشانی شهدا و صبر خانواده آن‌هاست.

وی یادواره ها را تجدید میثاقی با شهدا خواند و تصریح کرد: شهدا نیاز به یادواره ندارند و این ما هستیم که با برگزاری این دست برنامه‌ها از آن‌ها می‌خواهیم یاد ما کنند.

پور بهشت با تأکید به اینکه خانواده‌های شهدا مایه عزت و سرافرازی امت اسلامی هستند خاطرنشان کرد: پدران و مادران شهدا باتربیت جوانانی مؤمن، متعهد و برومند سهم بسزایی در حماسه‌آفرینی رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه سخنران یادواره سرداران و ۴۲۰ شهید شهرستان کهگیلویه سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور است ابراز داشت: این برنامه در روز پنج‌شنبه ۲۵ اسفندماه در سالن ۹ دی کهگیلویه با حضور خانواده معظم شهدا، مردم شهیدپرور شهرستان و میهمانان کشوری، استانی برگزار می‌شود.

پور بهشت ادامه داد: با تمام القائاتی که دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب انجام دادند اما در ۲۲ بهمن همه شاهد بودیم مردم چه استقبال بی‌نظیری کردند و علی‌رغم نقشه‌ها و توطئه‌ها صورت گرفته اما می‌بینیم مردم پای نظام هستند و همچنان نقشه‌های دشمانان را خنثی می‌کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک