آخرین اخبار

26. بهمن 1401 - 11:07   |   کد مطلب: 11060
مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه وبویراحمد گفت: در راستای جوانانی، ۳۲۳ زوج نابارور در کهگیلویه وبویراحمد از خدمات بیمه سلامت بهره مند شدند.

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به تخفیف ۹۰ درصدی هزینه های درمان ناباروری با مشارکت بیمه سلامت در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: در حال حاظر در ۲مرکز درمانی بی بی حکیمه گچساران و کوثر یلسوج به زوج‌های نابارور خدمات ارائه می شود.

دهراب پور افزود: در راستانی جوانی جمعیت اداره کل بیمه سلامت استان امسال ۲ میلیارد و ۲۰۶ میلیون تومان برای هزینه‌های درمان نازایی‌ها به حساب مراکز طرف قرارداد‌ها پرداخت کرده است‌.

 

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۳۲۳ زوج نابارور به مراکز درمانی ناباروری در استان و خارج استان مراجعه کردند تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین خدمات بیمه سلامت تخفیفات ویژه درمان نازایی برای زوج‌های نابارور است و زوج‌های نابارور فقط ۱۰ درصد هزینه‌ها را پرداخت می‌کنند .

دهراب‌پور خاطرنشان کرد: زوج‌های ناباروری که برای درمان به استان‌های دیگر مراجعه می‌کنند با تحویل فاکتور به بیمه سلامت می‌توانند از تخفیفات ۹۰ درصدی بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین خدمات بیمه ای دولت سیزدهم برای زوج های نابارور این است که هزینه‌های درمانی آنها تا سه نوبت پیاپی پرداخت می شود و زوجین می‌توانند با ارایه فاکتور نسبت به دریافت هزینه‌های پرداخت شده نیز اقدام کنند و زوج‌هایی که تحت پوشش بیمه نیستند می‌توانند با مراجعه به ۳۲ دفتر پیشخوان در استان ثبت نام و از این تخفیفات برخوردار شوند. انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک